آرمات: باخت مقابل لهستان را جبران خواهیم کرد ، بیشترین شانس قهرمانی برای ایران است

به گزارش پرشین بلاگ، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان می گوید که شکست دور قبل مقابل لهستان را جبران خواهد نمود.

آرمات: باخت مقابل لهستان را جبران خواهیم کرد ، بیشترین شانس قهرمانی برای ایران است

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، مسعود آرمات سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان پس از پیروزی مقابل آرژانتین گفت: می دانستیم بازی سختی داریم چرا که تیم ملی والیبال آرژانتین از نظر سیستم خوب کار می نماید. به اعتقاد من قوی ترین تیم در این مسابقات آرژانتین بود اما سعی کردیم این تیم را کاملا بررسی کنیم و نقاط قوت خود که دفاع و سرویس بود را در این بازی به کار بگیریم.

او ادامه داد: در این رده سنی ممکن است اشتباهاتی از سوی دو تیم صورت بپذیرد. ست اول این مسابقه برای تیم ملی ما مهم بود. در مورد ست دوم باید بگویم که ملی پوشان با غرور وارد زمین شدند و برای همین عملکرد خوبی را از خود به نمایش نگذاشتند اما در ست سوم و چهارم با آنها صحبت انجام شد که پیروز شدیم این ست ها را به نام خود کنیم.

آرمات درباره بازی بعد مقابل لهستان گفت: برای تیم ملی والیبال لهستان هم برنامه داریم. به امید خدا قرار است نقاط قوت لهستان را از کار بیندازیم و با توجه به بررسیها، روی نقاط ضعف این تیم کار کنیم. ان شاءالله شکست دور قبلی مقابل لهستان را در بازی بعدی جبران خواهیم کرد. باید بگویم که شانس پیروزی در بازی لهستان با ماست. باید گفت که آرژانتین دست کمی از لهستان نداشت اما تیم ملی ایران، آرژانتین را وادار به اشتباه کرد.

او در خاتمه اظهار کرد: همه چهار تیم صعودکننده شانس قهرمانی را دارند اما به اعتقاد من بیشترین شانس برای ایران است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 470

به "آرمات: باخت مقابل لهستان را جبران خواهیم کرد ، بیشترین شانس قهرمانی برای ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرمات: باخت مقابل لهستان را جبران خواهیم کرد ، بیشترین شانس قهرمانی برای ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید