ایجاد 5 بازارچه در تهران برای فروش محصولات زنان سرپرست خانوار ، این بازارچه ها در کدام نقاط شهر هستند؟

به گزارش پرشین بلاگ، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران از اختصاص بازارچه برای عرضه محصولات زنان سرپرست خانوار در 4 پهنه شهر اطلاع داد و گفت: در نظر داریم سالانه دوبار فضای دائمی برای فروش محصولات زنان سرپرست خانوار فراهم کنیم.

ایجاد 5 بازارچه در تهران برای فروش محصولات زنان سرپرست خانوار ، این بازارچه ها در کدام نقاط شهر هستند؟

به گزارش خبرنگاران، مریم اردبیلی در خصوص توسعه دامنه فعالیت های مرکز توانمندسازی با توسعه محیط کارآفرینی برای زنان سرپرست خانوار گفت: در نظر داریم تا دامنه فعالیت آنها را توسعه دهیم به همین علت براساس برنامه ریزی های اجرا شده با برگزاری نمایشگاه زنان و فراوری ملی، در نظرداریم، سالانه دوبار فضای دائمی را برای فروش محصولات زنان سرپرست خانوار فراهم کنیم.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با بیان اینکه در 4 پهنه شهر بازارچه جنت، حکیمه ،گلشن و مجیدیه برای عرضه محصولات زنان سرپرست خانوار دایر است، اظهار کرد: براساس برنامه ریزی های اجرا شده، بازارچه خاوران مراکز دائمی دیگری است که برای عرضه محصولات زنان سرپرست خانوار ایجاد خواهد شد.

او با بیان اینکه نباید فعالیت زنان متوقف گردد، گفت: البته می توان به هر مناسبتی مانند نوروز، روز زن و .... امکان عرضه محصولات در هر منطقه ای ایجاد گردد که این مسئله نیازمند آنالیز بیشتر است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 شهریور 1401 بروزرسانی: 25 شهریور 1401 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 829

به "ایجاد 5 بازارچه در تهران برای فروش محصولات زنان سرپرست خانوار ، این بازارچه ها در کدام نقاط شهر هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد 5 بازارچه در تهران برای فروش محصولات زنان سرپرست خانوار ، این بازارچه ها در کدام نقاط شهر هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید