بهترین های مسابقه جهانی عکس طنز حیوانات خانگی

به گزارش پرشین بلاگ، دور جدید مسابقه خیریه عکس طنز حیوان خانگی (Comedy Pet Photo Awards) با هدف تبدیل دنیا به مکانی بهتر برای حیوانات و یاری به آن ها برگزار گردید.

بهترین های مسابقه جهانی عکس طنز حیوانات خانگی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از زومیت، این مسابقه، هرسال با عنوان مسابقه دل نشین Comedy Pet Photo Awards با تصاویر تماشایی و دوست داشتنی و با هدف دریافت جایزه سه هزار پوندی و رتبه عکاس برتر حیوانات خانگی برگزار می گردد. در این سری از مسابقات، جایزه بسیار عظیم بهترین عکاس سال 2020 به الکه وگلسانگ از آلمان تعلق گرفت؛ عکاسی که تصویری از سگ خود نودلز را به ثبت رسانده بود.

نودلز که یک سگ نگهبان و در حال اجرا وظیفه بود، ضربان قلب داوران را از آن خود کرد. الکه وگلسانگ می گوید: همراه بودن با چیزی که باعث خوشحالی مردم می گردد، بسیار عالی است. تماشای این سگ قطعا روحیه بخش است. خوشحالم که چهره خنده دار و جذاب او را با جهان به اشتراک می گذارم. الکه وگلسانگ یک جایزه زیبا و البته جایزه نقدی 3000 پوندی را به دست آورد.

تصاویر توسط صاحبان حیوانات خانگی ثبت شده اند و هدف از به اشتراک گذاشتن آن ها، یاری به حیوانات است؛ حیواناتی که جهان را به مکانی بهتر برای ما تبدیل نموده اند و حال وظیفه ما است که برای ساختن جهانی زیباتر برای آن ها کوشش کنیم. همچنین با حمایت اقتصادی برگزار نماینده این مسابقه یعنی Mars Petcar، و جمع آوری یاری اقتصادی برای خیریه حیوانات خانگی Blue Cross، می توان مطلعی در خصوص حیوانات خانگی بی خانمان در انگلستان را افزایش داد. تصاویر برنده و 10 عکس برتر سری دوم این مسابقه، در ذیل ذکر شده است.

پایه گذاران مسابقه خیریه عکس طنز حیات وحش، پل جوینسون-هیکس و تام سالم هستند که این مسابقه را با هدف اثرگذاری مثبت حیوانات خانگی بر زندگی مردم برگزار می نمایند. مطلعی بخشی در خصوص حیوانات اهلی بی خانمان در انگلیس و پیدا کردن خانه ای جدید برای حیوانات خانگی از اهداف اسپانسر مسابقه، شرکت Mars Petcare است.

برنده بخش تحسین شده

نام تصویر: گربه بیش از حد احساسی

نام حیوان خانگی: ادموند

نام عکاس: ایان مک کانل

برنده بخش سگ/برنده کلی

نام تصویر: سگ نگهبان حین انجام وظیفه

نام حیوان خانگی: نودلز

نام عکاس: الکه وگلسانگ

عکاس در شرح این عکس می گوید:

چه چیزی در خصوص سگ ها باعث می گردد که آن ها را خیلی دوست داشته باشیم؟ بگذارید اعتراف کنیم؛ آن ها ما را راضی می نمایند، آن ها بسیار سرگرم نماینده هستند، ظاهری زیبا و جذاب دارند، طبیعت دوست داشتنی آن ها ما را مجذوب خود می نماید، آن ها وفادار، محافظ، شاد و در مجموع یک شریک خوب هستند. این حیوانات تمام توجه شما را به خود جلب می نمایند. آن ها می توانند باعث شوند که احساساتی ترین افراد نسبت به خود احساس بهتری داشته باشند. یک مطالعه که اخیرا انجام شد، نشان می دهد که صاحبان سگ نسبت به افرادی که سگ ندارند، احساس تنهایی و ترس کمتری تجربه می نمایند و بیشتر برون گرا هستند. ده سال پیش، نودلز و سگ دیگرم اسکات، مرا از این واقعیت که همسرم در حمام بیهوش شده است، مطلع کردند. به تشخیص پزشک، همسرم دچار خونریزی شدید مغزی به دلیل پارگی آنوریسم شده بود. اگر سگ ها نبودند، من خیلی دیر او را پیدا می کردم. به لطف سگ هایم و به لطف پزشکان، همسر من زنده ماند. در ماه های پرتنشی که پس از آن سپری می کردم، عکاسی را به عنوان یک خروجی خلاقانه پیدا کردم.

برنده بخش اسب های عظیم و نیرومند

نام تصویر: دختران شایعه پراکن

نام حیوان خانگی: نامشخص

نام عکاس: مگدالنا استراکوا

عکاس در شرح این عکس می گوید:

در حال عکاسی از اسب ها در یک مرتع بودم که این سه اسب دور هم جمع شدند و گویا حرفی بین آن ها رد و بدل شد و مانند دخترهای مدرسه ای در حال غیبت، آغاز به خندیدن کردند.

برنده بسیار تحسین شده

نام تصویر: گربه رقاص

نام حیوان خانگی: ادموند

نام عکاس: ایان مک کانل

ادموند در بالای پله ها می رقصد.

برنده بسیار تحسین شده

نام تصویر: ببین مامان! من می تونم روی آب راه برم.

نام حیوان خانگی: نامشخص

نام عکاس: جان کارلی

عکاس در شرح این عکس می گوید:

او برای یک ثانیه، بسیار به خودش افتخار کرد؛ زیرا او فکر می کرد می تواند از میان دریاچه عبور کند. اما افسوس که نیروی جاذبه، برنده این مسابقه بود.

برنده بخش گربه

نام تصویر: مامان چرا برعکس شدی؟

نام حیوان خانگی: باسیل

نام عکاس: مالگورزاتا (گوسیا) راسل

عکاس در شرح این عکس می گوید:

این بچه گربه یک ساله ما باسیل است. او بسیار بازیگوش و چابک است و باغ ما را بسیار دوست دارد؛ باغی که ما در حین تعطیلی ها، بسیار از آن استفاده می کنیم. این کار روزمره ما است که یکدیگر را در اطراف باغ تعقیب کنیم. لازم به ذکر است که در این تصویر، هیچ فوتوشاپی انجام نگرفته است.

نام تصویر: بچه گربه گناهکار

نام حیوان خانگی: ادموند

نام عکاس: ایان مک کانل

نام تصویر: کلاه سنت پل

نام حیوان خانگی: کیت

نام عکاس: الکس کلس

عکاس در شرح این عکس می گوید:

همواره مشتاق دریافت تصاویر معماری با دیدگاه های خلاقانه بودم. من با کیت و صاحبانش در لندن گشت می زدم. او یک سگ 9 ساله دوست داشتنی است. مدتی بود که این نقطه را دور می زدم و فقط منتظر قرار دریافت او در موقعیتی مناسب بودم که کلیسای سنت پل مانند کلاه او باشد.

کلیسای جامع سنت پل، کلیسای عظیم و مشهوری در لندن است که به عنوان یکی از بناهای مشهور این شهر شناخته می گردد. کلیسای جامع سنت پل دارای گنبد عظیمی است که راهرویی معروف به تالار زمزمه به طول 32 متر در گرداگرد درونی گنبد آن کشیده شده و مشهور است که اگر کسی نزدیک به دیوار این راهرو زمزمه کند، فرد دیگری که در نزدیکی دیوار و در سوی دیگر آن واقع شده است، صدای او را می شنود. گور بسیاری از افراد سرشناس از جمله لرد نلسون، دوک ولینگتون و کریستوفر رن، سازنده این کلیسا در این مکان واقع شده است.

نام تصویر: شام، در حال رفتن است.

نام حیوان خانگی: نامشخص

نام عکاس: بث نوبل

پنج گربه تونکینزی، از پشت پنجره آشپزخانه به شام خود نگاه می نمایند که در حال رد شدن است.

برنده بسیار تحسین شده

نام تصویر: بگو سنجاااااب

نام حیوان خانگی: نودلز

نام عکاس: الکه وگلسانگ

عکاس در شرح این عکس می گوید:

سگ ما نودلز، از پناهگاه اسپانیایی نجات داده شد و به آلمان آمد. او از هشت ماهگی به خانواده ما پیوست. او یک سگ تازی اسپانیایی 13 ساله است (البته در این تصویر کمی از این سن جوان تر است)؛ بااین حال او مانند یک توله سگ رفتار می نماید. او خنده دار است و گاهی اوقات بیش از حد دست وپا چلفتی می گردد. رفتار او مشتاقانه، کنجکاوانه، محبت آمیز و روشن فکرانه است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 48

به "بهترین های مسابقه جهانی عکس طنز حیوانات خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین های مسابقه جهانی عکس طنز حیوانات خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید