تورج نصر: خاطرات میان من و سیامک گفتنی نیست

به گزارش پرشین بلاگ، تورج نصر که به گفته خودش از دوستان صمیمی مرحوم سیامک اطلسی است،گفت: نمی دانم واقعا چه بگویم فقط می دانم متاسفانه جای یکی از برترین دوستانم خالی شد.

تورج نصر: خاطرات میان من و سیامک گفتنی نیست

این دوبلور و بازیگر درباره درگذشت سیامک اطلسی، هنرمند پیشکسوت اعلام نمود: تا جایی که من از حالشان آگاه بودم ایشان مسئله ای نداشت. اتفاقا چند روز پیش دخترشان، سحر را در استودیو کوالیما دیدم و حال پدر را پرسیدم، گفت خوب است. واقعا نمی دانم چه بگویم. الان به قدری حالم بد است که نمی دانم چه بگویم.

تورج نصر درباره همکاری اش با مرحوم اطلسی یادآور شد: 50 سال است سیامک را می شناسم چه بگویم از این 50 سال، مقدار یک جهان با او خاطره دارم چون به غیر از همکار، ما با هم دوست بودیم حتی در مراسم ازدواجش هم حضور داشتم، متاسفانه به یکباره در پیغام ها خواندم که او فوت نموده است!

این دوبلور باسابقه گفت: از صبح که خبر تلخ درگذشت سیامک را شنیدم مدام به خاطرات گذشته ام با وی برمی گردم، خاطراتی که میان من و اوست گفتنی نیست. ما سال ها پشت میکروفن با هم گفتیم و خندیدیم. او بسیار مرد پاکی بود. متاسفانه وقتی کسی می میرد همه از این حرف ها می زنند اما من واقعا از صمیم قلب می گویم که ذره ای در این سالها نه من و نه هیچکس از این مرد آزاری ندید. او همواره با صمیمیت می آمد و با صمیمیت هم می رفت، هیچوقت صدای بلندش را نشنیدیم.

منبع: همگردی
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 535

به "تورج نصر: خاطرات میان من و سیامک گفتنی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورج نصر: خاطرات میان من و سیامک گفتنی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید