در تور اسپانیا از کدام جزیره ها باید بازدید کنیم؟

به گزارش پرشین بلاگ، به باور گردشگران، زیباترین جزایر اروپا به کشور اسپانیا تعلق دارند و آژانس مسافرتی رز سفید دنیا هم میخواهد در تور اسپانیا این جزایر را به محلی برای خاطرات رویایی شما تبدیل کند. این جزیره ها علاوه بر آب های گرم و زلال، از سواحلی دنج و بکر نیز برخوردارند. از افسون و فریبندگی لیبزا گرفته تا آتشفشان های پر دود تنیرفه، همواره برای گردشگران جاذبه های تازه ای برای تماشا و گشت و گذار در این جزایر وجود دارد. هفت جزیره ای که در ادامه با آن ها آشنا می شوید گل سرسبد جزیره های اسپانیا هستند.

در تور اسپانیا از کدام جزیره ها باید بازدید کنیم؟

1-جزیره لاگومرا

لاگومرا یکی از کوچکترین جزایر در بین مجمع الجزایر قناری است و مکانی است که کریستف کلمب از آن جا سفر اکتشافیش را شروع کرد. از تنریفه با اتوبوس دریایی می توان به این جزیره کوچک رسید که محل بسیار خوبی برای قدم زدن و گشت و گذار با پای پیاده است. آب و هوا عالی است و طیف وسیعی از گیاهان منحصر به فرد، منطقه ها جنگلی چشم نواز، آبشارها و صخره های سر برآورده از آب را می توانید تماشا کنید. این جزیره به منظور جذب جهانگرد تجهیز نشده است و به همین دلیل در آن از جمعیت زیاد جزایر دیگر خبری نیست.

2-جزیره مینورکا

مینورکا جزیره ای کمتر پیشرفته است و مکانی بسیار عالی است برای این که به دور از شلوغی و جمعیت، تعطیلات خودتان را کنار ساحل بگذرانید. تعداد سواحل مینورکا از تعداد سواحل هر جزیره اسپانیایی دیگری بیشتر است و جهانگردان به راحتی می توانند ساحلی که با برنامه سفرشان بیشتر مطابقت دارد را انتخاب نمایند. علاوه بر چشم اندازهای بکر، چند آثار باستانی نیز در جزیره وجود دارند که قدمت آن ها به 1300 سال پیش از میلاد می رسد.

3-جزیره فورمنترا

فورمنترا جزیره کوچکی در جنوب ایبیزا است که بیشتر به خاطر سواحل سفید و دست نخورده اش معروفیت دارد. از ایبیزا با قایق می توان به این جزیره رسید، علاوه بر این، یک سرویس مسافربری منظم نیز از سرزمین اصلی اسپانیا به فورمنترا برقرار است. خانواده ها و دوستداران طبیعت می توانند برای گذراندن یک تعطیلات خوب به سواحل این جزیره زیبا بروند. لازم به ذکر است در ماه های شلوغ جولای و آگوست این جزیره جهانگردان بسیار زیادی را به سوی خودش جذب می نماید. صخره ای به نام لامولا با یک فانوس دریایی در بالای آن نیز در جزیره وجود دارد که ارزش تماشا دارد.

4-جزیره فیورته ونتورا

فیورته ونتورا به خاطر بادهای تند و وحشیش معروفیت دارد و برای انواع موج سواری مکانی عالی به شمار می رود. برخی از قسمت های جزیره به خوبی برای گذارندن تعطیلات تجهیز شده اند و برخی قسمت ها هم هنوز بکر و دست نخورده به جای مانده اند. علاوه بر این موارد، جزیره فیورته ونتورا به خاطر سواحل شنی گسترده اش معروفیت دارد که تعداد آن ها به بیش از 150 ساحل می رسد. شهر کوچک کورالئو که در شمالی ترین نقطه جزیره واقع شده است دارای برترین سواحل است.

5-لانزاروته

حدود یک چهارم از جزیره لانزاروته به خاطر فوران آتشفشانی که در سال 1730 به وقوع پیوسته دارای چشم اندازی خشک و خشن است که امروزه پارک تیمانفایا نام گرفته است. در این پارک رستورانی نیز وجود دارد که در آنجا گوشت را با دمای مواد مذاب طبخ می نمایند. از دیگر جاذبه های این جزیره می توان به موزه نهنگ ها و دلفین ها و منظرگاه میرادور دل ریو اشاره نمود که از چشم اندازی بسیار زیبا برخوردار است.

6-جزیره لاپالما

جزیره لاپالما، جزیره زیبا نیز نامیده می گردد و در نزدیکی مراکش واقع شده است. لاپالما در مجمع الجزایر قناری واقع شده است و فرودگاه بین المللی نیز دارد، بعلاوه از این جزیره اتوبوس های دریایی به طور مرتب به تنیریفه رفت و آمد می نمایند. لاپالما از دشت های وسیعی برخودار است و برای تورهای پیاده روی و کوهپایه نوردی بسیار عالی است. بزرگترین دهانه آتشفشانی جهان نیز در مرکز این جزیره قرار گرفته و به همراه راهنمایان محلی می توان از آن بازدید کرد.

7-گرن کاناریا

گرن کاناریا یکی از بزرگترین جزایر اسپانیا است و مرکز جهانگردی لاس پالماس دی گرن کاناریا که در شمال شرقی جزیره واقع شده است، یکی از مجهزترین مقاصد جهانگردی ساحلی است. این جزیره از چشم اندازهای متنوعی برخوردار است، از سواحل شنی بزرگ و با شکوه گرفته تا کوه های دارای مسیر دوچرخه سواری و بعلاوه دریایی با آبزیان بسیار زیبا. منطقه های برای غواصی، گلف، موج سواری و کوهپایه نوردی نیز برای علاقمندان وجود دارد. دهکده های که در میان غارها شکل گرفته اند، نیز درست در مرکز جزیره واقع شده اند.

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 881

به "در تور اسپانیا از کدام جزیره ها باید بازدید کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در تور اسپانیا از کدام جزیره ها باید بازدید کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید