دوربین جالب توجه گوشی پرچمدار ویوو X80 پرو پلاس

به گزارش پرشین بلاگ، با افشای یک عکس تبلیغاتی درباره گوشی ویوو X80 پرو پلاس طراحی خاص جزیره دوربین این گوشی آشکار شد.

دوربین جالب توجه گوشی پرچمدار ویوو X80 پرو پلاس

به گزارش خبرنگاران، تا به امروز اخبار فراوان و متنوعی درباره گوشی های سری vivo X80 منتشر شده است. در این اخبار بیشتر مشخصات گوشی های این سری، یعنی مدل پایه X80، مدل X80 پرو و مدل X80 پرو پلاس، ارائه شده است و انتظار می رود که این سری از گوشی ها در اواخر ماه آوریل عرضه شوند. با وجود انتشار مشخصات این دستگاه ها، تقریباً تا امروز هیچ تصویری از آن ها نداشته ایم. فقط چند نکته در خصوص طراحی آنها، از جمله تصویر منحصر به فرد تازه vivo X80 که در کنسول Google Play منتشر شده، به دست ما رسیده است.

به تازگی یک عکس نسبتاً مبهم، اما کاملاً رسمی از طرحی که به نظر می رسد یک بنر برای سری vivo X80 باشد، به دست ما رسیده است. در این بنر بر توانایی دوربین گوشی های آینده ویوو تمرکز ویژه ای شده است. منطق حکم می نماید که دستگاهی که در تصویر نشان داده شده است، پرچمدار +vivo X80 Pro باشد.

به نظر می رسد این گوشی دارای یک جزیره دوربین واقعاً بزرگ است که ظاهراً از یک قسمت دایره ای تشکیل شده است که در واقع بیشتر سخت افزار دوربین را در خود جای داده است. این دایره درون یک مستطیل بزرگ واقع شده است که یک دوربین دیگر نیز در گوشه پایین سمت چپ خارج از دایره دارد. شاید این دوربین یک سنسور تله فوتو به سبک پریسکوپ باشد. از طرفی ممکن است قسمت خالی سمت راست جزیره مستطیل شکل، یک صفحه نمایش کوچک را در خود جای بدهد. این شکل از طراحی پیش از این نیز دیده شده است.

تا آنجایی که در حال حاضر می دانیم، انتظار می رود گوشی +X80 Pro دارای یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN1، یک سنسور فوق عریض 48 مگاپیکسلی IMX598، یک سنسور 50 مگاپیکسلی JN1 و یک سنسور 50 مگاپیکسلی JN2 باشد. محتمل است دو سنسور آخری، لنز های تله فوتو باشند. به هر حال مطلبی که تا اینجا مطمئن هستیم سیستم دوربین چهارگانه در پنل پشتی این گوشی است.

ظاهرا در این پوستر صحبت از دوربین و لنز سفارشی شده است؛ بنابراین انتظار می رود این گوشی دارای vivo V1 camera ISP باشد و به نظر می رسد متن روی پوستر نیز به آن اشاره نموده است. چنان که می دانید پردازنده سیگنال تصویر (ISP) وظیفه پردازش سیگنال های خروجی سنسور تصویر (Image Sensor) مانند کاهش نویز و تنظیم HDR پس از گرفتن عکس را بر عهده دارد. بعلاوه فرآیند های دیگری مانند تشخیص چهره و تشخیص صحنه نیز به وسیله این پردازنده انجام می گردد.

با نگاهی به بقیه نشانه های روی پوستر، می توانیم سرنخ های بیشتری از تنظیمات دوربین +X80 Pro استخراج کنیم که لزوماً با مشخصات شایعه شده در گذشته مطابقت ندارند. نوشته روی پوستر نشان می دهد که دوربین اصلی دارای یک سنسور 1/1.3 اینچی خواهد بود، در حالی که دیافراگم لنز تله فوتو پریسکوپ f/3.4 است. هر دوی این اعداد به خوبی با دوربین های موجود در +vivo X70 Pro مطابقت دارند. به نظر می رسد سنسور GN5 سامسونگ نیز یکی از دوربین های این گوشی باشد. چنان که می بینید این مشخصات با مطالب قبلی همسان نیست.

به جز مطالب گفته شده در خصوص دوربین +X80 Pro مشخصات زیادی از این گوشی وجود ندارد. به هر حال طبق شایعات این گوشی از نمایشگر بزرگ 6.78 اینچی QHD+ AMOLED LTPO 2 با فرکانس 120 هرتز بهره می برد. بعلاوه بدیهی به نظر می رسد که پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 در این گوشی استفاده گردد.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 759

به "دوربین جالب توجه گوشی پرچمدار ویوو X80 پرو پلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین جالب توجه گوشی پرچمدار ویوو X80 پرو پلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید