دیابلو 4 از نظر هنری کاملا سبک و سیاق جدیدی به خود گرفته است

به گزارش پرشین بلاگ، یکی از بحث ها در خصوص بازی دیابلو 3 (Diablo 3) محبت آمیز بودن محیط و به طور کلی کم شدن تاریکی در آن بود. بلیزارد (Blizzard) کوشش نموده بود تا دیابلو 3 را از عناوین قبلی روشن تر جلوه دهد. در زمان خود این انتقاد کمی عجیب بود. هنوز هم این موضوع تا حد زیادی به سلیقه کاربران بستگی دارد. با اینحال طبق چیزی که گفته شده این بازی از اصالت های خود فاصله گرفته است. به علت همین موضوع در توضیحات بازی دیابلو 4 (Diablo 4) به طور دائم جمله بازگشت به تاریکی ذکر می گردد.

دیابلو 4 از نظر هنری کاملا سبک و سیاق جدیدی به خود گرفته است

طبق چیزی که منتشر شده، تمرکز این بازی روی بازگشت به تاریکی بوده و این شرکت در کوشش است تا دوباره اصالت را به بازی بازگرداند. این تاریکی نشان می دهد که نقشه اصلی بازی یعنی Sanctuary موجود در این بازی مکانی خطرناک و ناامن است. همینطور اینکه با سبک دوربین و زاویه دید خاص دیابلو، شما می توانید انتخاب کنید که بعضی از جزئیات به شما نشان داده نشوند.

در پست تازه منتشر شده از این بازی در بلاگ دیابلو، تعدادی ویدئو کوچک وجود دارند. شما می توانید اینجا ویدئوها را ببینید.

یکی از نکات مهم در جهانی دیابلو 4 این است که تمرکز سازنده بر این بوده تا جهان بسیار واقعی جلوه کند. به همین خاطر معماری خاصی در این جهان وجود داشته و افرادی که در آن زندگی می نمایند نیز سبک خاص خود را دارند. شما در این جهان با ساختمان های نیمه کاره ای روبرو خواهید بود که در ادامه بازی به سمت کامل شدن به پیش می فرایند. بیشتر ساختمان ها نیز با استفاده از چوب و سنگ ساخته شده اند. همینطور اینکه بیشتر مردم نیز به وسیله ماهیگیری امرار معاش می نمایند.

بازی دیابلو 4 به شدت مورد انتظار است. به دلیل اینکه شماره 3 این مجموعه بسیار پیروز عمل نموده و به همین خاطر انتظارات از این بازی بسیار زیاد است. حال بلیزارد در این مدت شرایط نابسامانی داشته ولی توانسته دوباره به چرخه بازی سازی بازگردد. حال امیدواریم که دیابلو 4 به برترین نحو عرضه شده و مشکل زیادی نداشته باشد.

یکی از مواری که احتمالش زیاد است حضور دیابلو روی سرویس گیم پس است. به دلیل اینکه بلیزارد به وسیله مایکروسافت خریداری شده و به همین خاطر امکان دارد عناوین آن روی گیم پس وجود داشته باشند.

منبع: Rockpapershotgun.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 762

به "دیابلو 4 از نظر هنری کاملا سبک و سیاق جدیدی به خود گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیابلو 4 از نظر هنری کاملا سبک و سیاق جدیدی به خود گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید