ذوالفقاری:آزمون های وزارت آموزش و پرورش حضوری و در مکان های دارای تهویه هوا برگزار می گردد

به گزارش پرشین بلاگ، تهران (پانا) - رییس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا، گفت: آزمون ها حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مکان های باز و دارای تهویه هوا برگزار می گردد تا از امکان انتقال و شیوع بیماری جلوگیری گردد.

ذوالفقاری:آزمون های وزارت آموزش و پرورش حضوری و در مکان های دارای تهویه هوا برگزار می گردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسین ذوالفقاری در جلسه امروز کمیته که با حضور نمایندگان دستگاه ها در محل وزارت کشور برگزار گردید با اشاره به اینکه امروز تمام کوشش دستگاه ها با متولی گری وزارت بهداشت و درمان بر کنترل و مهار موج چهارم بیماری قرار گرفته است، گفت: طبق گزارش وزارت بهداشت و درمان فرایند بیماری در کشور در شرایط کنترل و مهار قرار گرفته است.

معاون وزیر کشور ادامه داد: تعداد شهرهای قرمز در کشور در حدود 301 شهر است امیدواریم با فرایند خوب مدیریت بیماری و ادامه رعایت پروتکل ها توسط اصناف و مردم فهیم این میزان در هفته های آینده کاهش پیدا کند.

ذوالفقاری با بیان اینکه باید کنترل بیماری به صورت جدی و هدفمند پیگیری گردد؛ گفت: رعایت پروتکلهای بهداشتی از قبیل فاصله گذاری اجتماعی، ممنوعیت سفرها و دورهمی های جمعی بایستی دقیق رعایت گردد.

موضوع برگزاری آزمون های وزارت آموزش و پرورش از دیگر محورهای جلسه امروز بود که ذوالفقاری در این باره اظهار کرد: برگزاری آزمون ها حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان هایی که اطلاع رسانی می گردد، برگزار خواهد شد.

وی اضافه نمود: باید آزمون ها در مکان های باز و دارای تهویه هوا برگزار گردد تا از امکان انتقال و شیوع بیماری جلوگیری گردد.

رییس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا در بخش دیگری از صحبت هایش به موضوع اصناف و محدودیت های اعمال شده بر آنها اشاره نمود و گفت: انصافا اصناف بیشترین همراهی را در طی 14 ماه اخیر شیوع بیماری کرونا داشته اند.

ذوالفقاری توضیح داد: اصناف جامعه بسیار بزرگی را شامل می گردد و طبق گزارش ها حدود سه میلیون واحد صنفی با جمعیت 9 میلیون نفری داریم که به نوبه خود سهم بزرگی را در اقتصاد کشور تشکیل می دهند.

وی در این باره یادآور شد: با هدف جلوگیری از آسیب دیدن اصناف این پیشنهاد را به ستاد ملی مدیریت کرونا ارائه خواهیم داد که کسب و کار و اصناف مثل واحدهای تولیدی با رعایت شدید پروتکل ها انجام گیرد.

معاون وزیر کشور خاطر نشان کرد: در این خصوص نظارت را خود اتحادیه ها و اصناف انجام دهند و مراتب را به وزارت بهداشت اعلام نمایند.

ذوالفقاری گفت: باید با کوشش و همت همگی بتوانیم از این موج سهمگین که روزانه مرگ نزدیک به 400 نفری را در کشور رقم می زند عبور کنیم و اجازه ندهیم که شرایط بیماری در کشور در اثر اهمال کاری ها و بی تفاوتی ها، شیوع و گستره بیشتری گیرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 350

به "ذوالفقاری:آزمون های وزارت آموزش و پرورش حضوری و در مکان های دارای تهویه هوا برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوالفقاری:آزمون های وزارت آموزش و پرورش حضوری و در مکان های دارای تهویه هوا برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید