هدایت های کلیدی برای خرید ملک در ترکیه و قبرس

به گزارش پرشین بلاگ، میتوان گفت که همیشه خرید ملک در یک کشور دیگر، برای بعضی از افراد جذابیت های خودش را دارد. چرا که هم به چشم سرمایه گذاری به این کار نگاه میکنند و هم بعضی از امتیازهایی که با خرید ملک در کشور دیگر برای آنها متصور خواهد بود، برای افراد قابل اعتنا است.

هدایت های کلیدی برای خرید ملک در ترکیه و قبرس

در این مطلب قصد داریم به موضوعاتی همانند قیمت خرید ملک در ترکیه و سپس به خرید ملک در قبرس بپردازیم تا شاید به نکاتی اشاره کنیم که خواننده این متن، در تصمیمات آینده خود بتواند از آنها بهره ببرد.

و در انتهای مطلب مجموعه ای معتبر را با سابقه ای درخشان و دفتر ثابت در تهران، به کسانی که قصد خرید ملک و اخذ اقامت ترکیه را دارند معرفی خواهیم کرد.

راهنمای قدم به قدم برای خرید ملک در ترکیه و قبرس

میتوان گفت که همیشه خرید ملک در کشوری بغیر از کشور مادری، نگرانی هایی برای هر خریدار بهمراه دارد و باعث میگردد که تا حدودی این کار را توام با ریسک قلمداد کند. در ادامه بعضی از این نگرانی ها که به حق هستند را اشاره میکنیم:

● نگرانی از اینکه مورد سوء استفاده و کلاهبرادی قرار نگیریم.

● تفاوت میان قوانین کشور مادری و کشور دیگر در زمینه خرید و فروش در املاک.

● نقاط ضعف و اشکالاتی که در سیستم خرید و فروش کشور هدف وجود دارد و شاید ما از آنها بی خبر باشیم.

● برخوردی که متاسفانه در بیشتر کشور ها وجود دارد و در معامله با خارجی ها چندان صادقانه برخورد نمی گردد.

● و... و.

حالا پس از در نظر دریافت این نگرانی ها که به حق هم هستند میخواهیم برای شما نکاتی را اشاره کنیم که برای خرید ملک در ترکیه، خوب است قدم به قدم با این اقدامات پیش بروید:

1. تحقیقات : خرید و فروش ملک در ترکیه بصورت روزافزونی در حال افزایش است. توصیه ما به شما این است که حتما قبل از سپردن کار به یک بنگاه معاملات ملکی در ترکیه، و حضور انفرادی بدون مشاور، تحقیقات مبسوطی داشته باشید.

2. پیدا کردن یک مشاور معتبر و مطمئن در ایران که در این زمینه تجربه کافی را داشته باشد و در ایران و ترکیه دفتر و تشکیلات متعهد و پاسگو داشته باشد.

3. صحبت و مصاحبه با مشاوری که انتخاب کردید تا به یک تفاهم دوجانبه برای خرید ملک برسید.

4. حتما وقت بگذارید و با گشت و گذار در ترکیه، ضمن آشنایی با همه جوانب، با مناطقی که از نظرتان برای خرید ملک در ترکیه مناسب تر هستند آشنا شوید که در صورت داشتن مشاور هم زبان و قابل اعتماد این کار برای شما بسیار راحت تر خواهد بود.

5. بعد از موارد بالا، تمام آپشن هایی که برای خرید ملک در ترکیه در نظر خودتان هست را مرور کنید و دغدغه های خودتان را با مشاور مطمئنی که پیدا نموده اید، در میان بگذارید.

6. با توجه به بودجه خودتان اقدام به خرید ملک کنید و همه جور محاسبه داشته باشید. چون اگر بودجه ای برای خودتان مشخص نکنید، نمیتوانید از بین انبوه گزینه های احتمالی به نتیجه برسید و این خطرناک است.

7. وقتی روی یک گزینه به جمع بندی نهایی رسیدید، حتما به وسیله بنگاه اقدام به رزرو کردن کنید تا از دو اتفاق جلوگیری گردد. هم مسئولیت درستی معامله و تعهدات فروشنده برعهده مشاور قرار گیرد و هم ملک مورد نظر شما را به کس دیگری نفروشند.

8. با هدایت های همان مشاور مطمئن که با قوانین در ترکیه آشنایی بیشتری نسبت به شما دارد، تمام مراحل ثبت خرید و ... را انجام دهید تا هم در زمان شما صرفه جویی گردد و هم از بابت درست بودن ثبت همه چیز خیالتان آسوده باشد.

9. در پایان هم حتما یک آنالیز نهایی روی ملکی که تصمیم به خریدش گرفته اید، داشته باشید و با توجه به اینکه فرایند خرید و دریافت سند ملک میتواند در یه سفر یک هفته ای شما و حضورتان در ترکیه انجام گردد، در پایان کار سند رسمی ملکی که در ترکیه خریده اید را حتما دریافت کنید.

مراقب وعده های زیبا اما پوشالی خرید ملک در ترکیه باشید (که اغلب به وسیله کانالهای غیر رسمی و ماهواره ای انجام میگردد.)

درست است که تا اینجای مطلب، سعی بر آن داشته ایم که راه های مطمئن ملک در ترکیه را بیان کنیم اما بعضی از سودجویان سعی دارند با وعده های پوشالی و ساختن کاخ رویا برای افراد، هست و نیست آنها را به یکباره بر باد دهند. وعده های پوشالی مانند اعطای اقامت دائم در برابر خرید ملک در ترکیه، فروش سرقفلی به جای ملک اصلی و ... چه بسیار کسانی که برای رسیدن به سرزمین آرزوهایشان، سرمایه و مال و حتی جان خودشان را از دست میدهند و علت اصلی این تراژدی، چیزی جز بی اطلاعی از قوانین و بعبارتی بی گدار به آب زدن آنها نبوده و نیست.

هدایت برای خرید ملک در قبرس

کشور قبرس هم در این سالهای اخیر جزو آن دسته از کشورها است که عده ای به دلایل گوناگونی تصمیم به خرید ملک در این کشور میگیرند. طبیعتا خرید ملک در قبرس هم باید بعد از کسب اطلاعات دقیق و صحیح رخ دهد تا هرگونه خطر احتمالی به حداقل برسد.

از آنجایی که کشور قبرس شمالی با وجود داشتن دولت مستقل، به نحوی تحت حمایت ترکیه می باشد بسیاری از قوانین خرید ملک در قبرس همانند کشور ترکیه است، شما برای خرید ملک در قبرس هم مانند ترکیه احتیاج به داشتن مشاوری قابل اعتماد و امین و باتجربه در این زمینه خواهید بود.

نتیجه گیری برای خرید ملک در ترکیه و قبرس

در این مقاله سعی بر آن داشتیم که به این نکته اشاره کنیم که خرید ملک در کشوری دیگر، میتواند خطرات و مسائل خودش را بهمراه داشته باشد و هرگونه اقدام ناپخته و نسنجیده در این زمینه میتواند تبعات جبران ناپذیری ایجاد کند. پس بهتر است قبل از هر اقدامی تحقیقات فراوان از افراد مطمئن را در دستور کار خود قرار دهید و فریب تبلیغات و وعده های جذاب را نخورید. به یاد داشته باشید که بسیاری از این تبلیغات صرفا برای جذب مخاطب هستند و هیچ تعهدی پشت آنها نیست. تعهد موضوعی است که متاسفانه این روزها برای خیلی ها، دیگر ارزشی ندارد.

هم چنین شما می توانید برای خرید ملک در قبرس و خرید آپارتمان در کشور ترکیه با سهند گروپ در ارتباط باشید.

منبع: چمدان
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 244

به "هدایت های کلیدی برای خرید ملک در ترکیه و قبرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدایت های کلیدی برای خرید ملک در ترکیه و قبرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید