شایعه های بایوشاک بعدی از وجود دو شهر متفاوت در بازی خبر می دهند

به گزارش پرشین بلاگ، هنگامی که نخستین بازی بایوشاک در سال 2007 عرضه شد، به عنوان یک IP نو و برجسته برای نسل هفتم با استقبال روبرو شد. این بازی با ارائه روایت داستانی مجذوب کننده، به سرعت به موفقیت بزرگی تبدیل شد. در حالی که دنباله آن در سال 2010 تأثیر ماندگاری بر جای نگذاشت، نسخه سوم با عنوان اینفینیت در سال 2013، تقریبا به مقدار قسمت اول با استقبال همراه شد. کمپانی 2K Games چند سال پیش تأیید کرد که یک بازی نو از این سری در استودیوی کلود چمبر در حال توسعه است. در حالی که گزارش ها مکررا حاکی از آن است که این بازی در واقع بیش از چیزی که تصور می گردد در حال ساخت بوده است، همچنان جزئیات زیادی از آن در دسترس نیست. حال به تازگی شایعه هایی منتشر شده که ممکن است اندکی به انتظارات هواداران پاسخ دهند.

شایعه های بایوشاک بعدی از وجود دو شهر متفاوت در بازی خبر می دهند

طبق گفته کاربری در توییتر، بازی تازه از این سری، BioShock Isolation نامیده می گردد که لوگوی آن هم به اشتراک گذاشته شده است. اگرچه افشاکننده می گوید عنوان بازی ممکن است در آینده تغییر کند. بر اساس اطلاعات فاش شده، این نسخه روی موتور بازی سازی آنریل انجین 5 توسعه داده خواهد شد. البته در گذشته با توجه به فراخوان استخدام استودیو، وجود این موتور بازی سازی معین شده بود. در همین حال، ظاهرا تیم سازنده بازی متشکل از چندین فرد باسابقه است که علاوه بر کار روی نسخه سوم بایوشاک، روی بازی هایی نظیر Shadow of the Tomb Raider، Mafia 3، Watch Dogs: Legion و غیره کار نموده اند.

از طرفی تصاویری از منطقه ها بازی منتشر شده که نشان می دهد که فضای دیستوپیایی و داستان بازی حول دو شهر تازه، یکی بالای دیگری می چرخد. شهر بالا به عنوان جامعه ای آزاد و ثروتمند به رهبری یک کارآفرین پیروز توصیف می گردد؛ در حالی که گفته می گردد شهر زیرزمینی منزوی و جدا از دنیا بالا است و ظاهرا به وسیله یک دیکتاتور رهبری می گردد که در پی جنگ است. مرز این دو شهر flipside zone نامیده می گردد و به عنوان نقطه ای پرتنش در درگیری های جاری بین دو شهر توصیف می گردد. یکی دیگر از جزئیات مجذوب کننده، استفاده از نمادهای پرنده و قفس در بازی سوم است که می تواند نسخه چهارم را با دنیا، داستان یا شخصیت های آن بازی مرتبط کند.

در حالی که استودیوی سازنده و ناشر بازی چیزی درباره بازی به صورت رسمی اعلام ننموده اند، فراخوان های استخدام استودیو به بعضی جزئیات اشاره نموده اند، مانند این که بازی دنیا باز است و در یک دنیای تازه و خارق العاده اتفاق می افتد. بعلاوه گفته شده سیستم گفت وگو و هوش مصنوعی تازهی خواهد داشت. در ادامه تصاویر منتشر شده آمده است.

طبق شایعه ها، BioShock Isolation در سه ماهه اول سال 2022 میلادی معرفی خواهد شد. بنابراین اگر واقعا چنین باشد، به زودی می توانیم از صحت اطلاعات ذکر شده به طور رسمی اطمینان پیدا کنیم.

منبع: GameRant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 782

به "شایعه های بایوشاک بعدی از وجود دو شهر متفاوت در بازی خبر می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه های بایوشاک بعدی از وجود دو شهر متفاوت در بازی خبر می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید