تور روسیه ارزان: ماجراجویی جنگنده های انگلیس در جریان عملیات هوایی روسیه

به گزارش پرشین بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه طی بیانیه ای خاطرنشان کرد که دو فروند بمب افکن راهبردی توپولوف-160 (Tu-160) بر فراز دریای بارنتز، دریای نروژ و دریای شمال پرواز نموده اند که جنگنده های انگلیسی در بخشی از این پرواز، آنها را اسکورت کردند.

تور روسیه ارزان: ماجراجویی جنگنده های انگلیس در جریان عملیات هوایی روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

در بیانیه وزارت خانه مذکور در این رابطه آمده است: دو بمب افکن توپولوف-160 پرواز برنامه ریزی شده ای را بر فراز آب های بی طرف دریای بارنتز، دریای نروژ و دریای شمال انجام دادند.

در ادامه این بیانیه با اشاره به مداخله بی جای جنگنده های انگلیسی آمده است: در بعضی از بخش های پرواز مذکور، جنگنده های انگلیسی یوروفایتر تایفون (Eurofighter Typhoon) بمب افکن های راهبردی روسیه را اسکورت کردند.

اقدام جنگنده های انگلیسی تحریک آمیز بوده است، چرا که بنا بر ویدئوی مرتبط با این جریان که از کابین بمب افکن روسی در حال ضبط بوده است، جنگنده های انگلیسی به بمب افکن ها نزدیک شده بودند که در بعضی لحظات فاصله شان با آنها در حدود چند 10 متر بیشتر نبوده است.

وزارت دفاع روسیه همزمان ویدئوی 4.5 ساعته این پرواز را منتشر و تاکید نمود که عملیات مذکور هدفی علیه هیچ کشور خارجی نبوده است.

مداخله جنگنده های انگلیسی در حالی رخ می دهد که همین کشور و دیگر اعضای ناتو و آمریکا بارها آب ها و حریم هوایی روسیه در دریای سیاه را نقض نموده اند و مسکو این اختیار را داشته است تا اهداف متخاصم را منهدم کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 579

به "تور روسیه ارزان: ماجراجویی جنگنده های انگلیس در جریان عملیات هوایی روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: ماجراجویی جنگنده های انگلیس در جریان عملیات هوایی روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید