مخالفت با پیشنهادات آمازون برای فرار از جریمه در اروپا (تور ارزان اروپا)

به گزارش پرشین بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، به گفته این گروه علت رد پیشنهادات نیز اقدامات مذکور ضعیف و مملو از حفره های قانونی است.

مخالفت با پیشنهادات آمازون برای فرار از جریمه در اروپا (تور ارزان اروپا)

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

این گروه که شامل لابی کنترل، مرکز تحقیقات درباره شرکت های چندملیتی(SOMO)، اتاق کار فدرال اتریس و اتحادیه خدمات عمومی اروپا است دقیقا به مواردی اشاره نموده اند که هفته گذشته گروه حمایت از مصرف نماینده اروپا(BEUC) اعلام نموده بود.

در بیانیه گروه آمده است: پیشنهادات ارائه شده ضعیف و مملو از حفره هستند به همین علت راه های اجتناب و سواستفاده از قوانین برای آمازون باز مانده است. علاوه بر آن محدودیت های اجرای این تعهدات تا 5 سال غیرقابل توجیه است.

این گروه غیرانتفاعی از کمیسیون اتحادیه اروپا خواسته تا آمازون را وادار به جداسازی پلتفرم فروش از عملیات خرده فروشی و لجستیکی کند تا به این ترتیب نگرانی ها درباره سلطه و کنترل آن بر سرویس های غیر مرتبط نیز رفع گردد.

طبق بیانیه مذکور بعلاوه در پیشنهادات ارائه شده از سوی آمازون الزامات سختگیرانه تحمیل شده بر دروازه بانان دیجیتالی تحت قوانین مهم فناوری اتحادیه اروپا نادیده گرفته شده است. این الزامات از سال آینده اجرایی می گردد.

به گفته آگوستین رینا مدیر امور مالی BEUC، آمازون باید دسترسی به داده های فروشندگان را قطع کند و از آنها استفاده نکند.

کمیسیون اتحادیه اروپا به طرف های ثالث مهلت داده بود تا نهم سپتامبر بازخورد از پیشنهادات آمازون را اعلام نمایند. این پیشنهادات شامل تعهد به عدم استفاده از داده های فروشندگان برای دستیابی به مزیت رقابت خرده فروشی بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 شهریور 1401 بروزرسانی: 23 شهریور 1401 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 828

به "مخالفت با پیشنهادات آمازون برای فرار از جریمه در اروپا (تور ارزان اروپا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت با پیشنهادات آمازون برای فرار از جریمه در اروپا (تور ارزان اروپا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید