مسعود شجاعی در یک بازی خاص

به گزارش پرشین بلاگ، همزمان با نود و دومین سالروز تولد غلامرضا تختی، دیداری محبت آمیز و خیریه در دانشگاه تهران برگزار گردید که در آن ستاره های سابق فوتبال ایران شرکت داشتند و حضور مسعود شجاعی هم در بین دیگر بازیکنان جلب توجه می کرد.

مسعود شجاعی در یک بازی خاص

شجاعی که سه فصل متوالی در تراکتور حضور داشت، در میانه های لیگ بیستم و پس از حضور رسول خطیبی از جمع قرمزهای تبریزی جدا شد و به همراه اشکان دژاگه عطای حضور در تبریز را به لقایش بخشید و در سکوت کامل خبری، تابستان خود را سپری کرد و حالا در زمین دانشگاه تهران به همراه بازیکنانی چون کاظم برجلو، وحید شمسایی، امین منوچهری و... به میدان بازگشته است.

نکته جالب درباره شجاعی اینکه فصل گذشته او مسئولیت فنی تراکتور را هم پس از اخراج منصوریان برعهده داشت و سرمربی این تیم محسوب می شد اما به یکباره تصمیم به جدایی گرفت و در این مدت هیچ مصاحبه ای را هم انجام داد و اغلب روزها را هم در خارج از کشور سپری کرد.

حالا رونمایی از مسعود شجاعی در یک بازی خیریه سبب شده تا بیش از پیش توجه ها به او جلب گردد و همه منتظر تصمیم تازه کاپیتان سابق تیم ملی باشند. بازیکنی که پس از سه حضور در جام جهانی و یک دهه بازی در خارج از کشور، حالا باید تصمیم مهمی را درباره ادامه دوران بازیکنی یا انتها آن بگیرد.

منبع: فرارو
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 475

به "مسعود شجاعی در یک بازی خاص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسعود شجاعی در یک بازی خاص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید