مقاله: با فرصت های کار در عمان آشنا شویم

به گزارش پرشین بلاگ، عمان با ایران رابطه خوب سیاسی و اقتصادی دارد. این کشور تنها تا سال 2040 میلادی، بیش از 13 هزار پزشک عمومی تا متخصص در مسقط احتیاج دارد. متوسط حقوق پزشکان در این کشور سالانه 50 هزار دلار آمریکاست. متخصصان نفت و گاز، حسابداران، مشاوران و متخصصین فناوری اطلاعات نیز در صدر احتیاجمندی استخدامی کارفرمایان عمانی هستند. اگر در پی کار در عمان هستید باید بدانید عمان همچنان حسابدار، گرافیست، طراح صنعتی، کارشناسان هتلداری، طراح لباس و مدیر پروژه احتیاج دارد.

مقاله: با فرصت های کار در عمان آشنا شویم

یکی از سایت های کاریابی مطرح برای پیدا کردن فرصت های شغلی متنوع از صنعتی تا خدماتی در عمان، سایت ناکری گلف است که در این نشانی، شما را با صدها فرصت شغلی کارفرمایان عمانی آشنا می نماید. فرصت های کاری که در این سایت است، از صنعت نفت و گاز و پتروشیمی عمان گرفته تا صنعت نرم افزار، آموزش، مهندسی عمران، خدمات مشاوره، مدیریت و حسابداری را شامل می شود.

مشاغلی که در ادامه مشاهد می کنید بر اساس آنالیز فرصت های شغلی است که در سایت های معروف کاریابی عمان و خلیج فارس منتشر شده است و به نظر می رسد که در چند سال آینده، همچنان مورد احتیاج بازار کار عمان و محبوب کارفرمایان عمانی باشد. اما شما با داشتن مهارت زبان انگلیسی و عربی خوب و مدارک صلاحیت حرفه ای بین المللی قادر خواهید بود تا در رشته خود نیز فرصت کاری پیدا کنید.

سایت بعدی که دراین راهنمای فرصت های شغلی در عمان معرفی می شود، سایت توتال جاب است که ده ها فرصت شغلی را در این کشور به وسیله کارفرمایان معروف ارائه نموده است.

منبع مقاله: با فرصت های کار در عمان آشنا شویم

انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 517

به "مقاله: با فرصت های کار در عمان آشنا شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: با فرصت های کار در عمان آشنا شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید