هتل آنتمیس؛ اقامتگاهی محبوب و شیک در استانبول، تجریه اقامت در منطقه تاریخی پنینسولا

به گزارش پرشین بلاگ، هتل آنتمیس از هتل های 4 ستاره و محبوب در شهر استانبول ترکیه است. این هتل بی نظیر در منطقه تاریخی پنینسولا واقع شده است و بدین جهت در میان گردشگر ها محبوبیت خاصی دارد.

هتل آنتمیس؛ اقامتگاهی محبوب و شیک در استانبول، تجریه اقامت در منطقه تاریخی پنینسولا

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

هتل آنتمیس حدودا 400 متر تا مسجد و موزه ایاصوفیه فاصله داشته و مسجد محبوب سلطان احمد هم در 400 متری این هتل فاصله واقع شده است.

این هتل زیبا هواداران زیادی در میان گردشگران شهر استانبول دارد، به طوری که این مسافران در هنگام خرید بلیط هواپیمای استانبول، هتل آنتمیس را برای اقامتشان انتخاب می نمایند.

گفتنی است که این هتل تا فرودگاه آتاتورک حدودا 19 کیلومتر فاصله دارد و برای رفت و آمد در میان فرودگاه و هتل می توانید از شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا بهره ببرید.

از امکانات عمومی هتل Anthemis Hotel Istanbul می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری، پذیرش 24 ساعته و چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها اشاره نمود.

امکانات عمومی هتل آنتمیس استانبول

در فضای بیرونی و محوطه هتل مبلمان برای استراحت چیده شده است. بعلاوه همه اتاق ها شامل تراس بوده و به وسیله این تراس ها می توانید منظره بی نظیری از شهر و دریای مرمره را دیدن کنید. ارائه خدماتی نظیر اینترنت وای فای رایگان در این هتل دایر است، به طوری که در تمامی نقاط هتل به اینترنت دسترسی خواهید داشت.

در بخش پذیرش هتل هم به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات هستند. در لابی هتل خدماتی نظیر تبدیل ارز، میز تور و بلیط گردشگری و روم سرویس ارائه می شوند. خدمات دیگر مانند خشکشویی و لباسشویی براساس درخواست مسافران با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرند.

براساس قوانین هتل Anthemis Hotel Istanbul اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. پارکینگ موجود در این هتل هم در محوطه نزدیک واقع شده است که احتیاجی به رزرو قبلی ندارید، اما استفاده از این پارکینگ شامل هزینه جداگانه است.

در صورت احتیاج به خدمات مربوط به شستشو مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو می توانید با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات بهره مند شوید. پرسنل هتل آنتمیس به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. برای آن دسته از افرادی که به منظور کار و تجارت راهی استانبول می شوند، با انتخاب این هتل به اسم محل اقامتشان می توانند از خدماتی نظیر فکس و فتوکپی بهره مند شوند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

اتاق های موجود در هتل آنتمیس عبارتند از اتاق دوبل اکونومی، اتاق دوبل یا توئین استاندارد، اتاق دوبل با تختخواب اضافی، اتاق دوبل پریمیوم با منظره دریا و سوئیت دولوکس با منظره دریا. برای دسترسی به اتاق های هتل Anthemis Hotel Istanbul می توانید از آسانسور بهره ببرید.

همه اتاق ها در طی روز و به طور رایگان نظافت می شوند، بعلاوه بهتر است بدانید که همه اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، کتری برقی، کمدلباس، گاوصندوق، وسایل شستشو، فضای نشیمن، بالکن، کاناپه تختشو و سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند.

با توجه به این که همه اتاق ها عایق صدا هستند، بنابراین اقامتی آرام و دنج در انتظار مسافران است. بعلاوه در داخل همه اتاق ها حمام اختصاصی وجود دارد که این حمام ها هم شامل دوش، وان، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. در داخل اتاق های این هتل اجازه استعمال سیگار ندارید ولی برای افراد سیگاری محل دیگری به دور از اتاق ها معین شده است.

فاصله هتل آنتمیس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا آب انبار باسیلیکا: 350 متر

فاصله تا مسجد سلطان احمد: 350 متر

فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: 400 متر

فاصله تا کاخ توپقاپی: 750 متر

فاصله تا برج گالاتا: 3.2 کیلومتر

فاصله تا موزه پرا: 3.9 کیلومتر

فاصله تا کاخ دلمه باغچه: 5.3 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 442

به "هتل آنتمیس؛ اقامتگاهی محبوب و شیک در استانبول، تجریه اقامت در منطقه تاریخی پنینسولا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آنتمیس؛ اقامتگاهی محبوب و شیک در استانبول، تجریه اقامت در منطقه تاریخی پنینسولا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید