3 علت تردید مالکان باشگاه منچستریونایتد برای استخدام کونته

به گزارش پرشین بلاگ، طبق آخرین گزارش رسانه های ایتالیایی و انگلیسی، باشگاه منچستریونایتد هنوز برای به کارگماردن سرمربی سابق اینتر به عنوان جانشین اولگنار سولسشایر مردد است.

3 علت تردید مالکان باشگاه منچستریونایتد برای استخدام کونته

به گزارش خبرنگاران، با وجود ثبت سنگین ترین شکست خانگی منچستریونایتد برابر رقیب دیرینه اش لیورپول، مسئولان باشگاه هنوز برای برکناری سرمربی نروژی این تیم تردید دارند.

تداوم ناکامی ها من یونایتد که اوج آن باخت اخیر به لیورپول بود و احتمالاً ادامه هم خواهد داشت (با توجه به بازی های سخت پیش روی شیاطین سرخ مقابل تاتنهام، منچسترسیتی و آرسنال در لیگ برتر و آتالانتا در لیگ قهرمانان) سبب شده که بسیاری از طرفداران خواستار اخراج سرمربی نروژی شوند. نه تنها طرفداران بلکه به نظر می رسد که حداقل بعضی از بازیکنان تیم هم خواستار رخ دادن این اتفاق هستند از جمله جسی لینگارد که پست اینستاگرامی یک طرفدار متقاضی برکناری سولسشایر را لایک نموده است. با این حال طبق آخرین گزارش ها باشگاه به سه علت هنوز نسبت به اخراج سولسشایر و روی کار آوردن کسی مانند آنتونیو کونته تردید دارد.

اگرچه از زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید، اریک تن هاخ سرمربی آژاکس و برندان راجرز سرمربی لسترسیتی به عنوان دیگر گزینه های جانشینی سولسشایر یاد می گردد (نشریه سان حتی مدعی شده که باشگاه نمایندگانی را برای مذاکره با این نفرات معین نموده است) اما به نظر می رسد که کونته در صدر لیست قرار گرفته است. البته در همین حال فابریتزیو رومانو خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا تأکید نموده که هیچ تماسی میان منچستری ها و سرمربی سابق اینتر صورت نگرفته است و نشریه رپوبلیکا هم دلایلی برای تردید باشگاه انگلیسی برای برقراری تماس ذکر نموده است.

اولین علت، نگرانی باشگاه بابت بی ثباتی و عدم ماندگاری طولانی مدت کونته در تیم های قبلی اش بوده است. او بعد از یوونتوس که در آن سه سال مربیگری کرد، دیگر در هیچ تیمی بیش از دو سال نمانده است. علت آن هم همیشه به خاطر اختلاف با کارفرمایانش به خاطر برآورده نکردن انتظارات او بوده است. از این رو برای باشگاهی که امیدوار بود سولسشایر را به یک سرالکس فرگوسن تازه تبدیل کند، کونته دمدمی مزاج تر از آن است که بتواند روی او به عنوان یک مربی برای طولانی مدت حساب کند.

دومین علت نگرانی بابت نوع رابطه ای است که کونته با کریستیانو رونالدو خواهد داشت، چرا که همانطور که یوونتوسی ها در سه فصل همکاری شان با رونالدو متوجه شدند، این بازیکن پرتغالی به خاطر هیچ کسی حاضر به تغییر سبک بازی اش نیست و این هم چیزی نیست که کونته بتواند با آن کنار بیاید. در منچستریونایتد یا هر تیم دیگری که رونالدو در آن حضور داشته این تیم بوده که خودش را با کریستیانو رونالدو تطبیق داده اما کونته قطعاً چنین چیزی را نخواهد پذیرفت و از ستاره پرتغالی هم خواهد خواست که در پرسینگ از خط حمله شرکت داشته باشد.

سومین و آخرین علت نگرانی منچستری ها هم این است که سولسشایر هنوز تحت حمایت اسطوره باشگاه، سرالکس فرگوسن قرار گرفته است. بنابراین تا زمانی که او تشخیص ندهد که دیگر نمی توان به شاگرد سابقش فرصت دارد، می توان انتظار بقای سولسشایر را داشت.

در همین حال اما دلایلی هم برای ترغیب شدن من یونایتد به استخدام کونته وجود دارد که شاید اصلی ترین آنها، رابطه فوق العاده او با شاگرد سابقش در یوونتوس پل پوگبا باشد. پوگبا هنوز حاضر به تمدید قرارداد نشده است اما ورود کونته ممکن است او را به ماندن در اولدترافورد ترغیب کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 563

به "3 علت تردید مالکان باشگاه منچستریونایتد برای استخدام کونته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 علت تردید مالکان باشگاه منچستریونایتد برای استخدام کونته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید