شروع ثبت نام سازمان ها برای دریافت بُن کتاب نمایشگاه مجازی کتاب

به گزارش پرشین بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- ثبت نام سازمان ها و نهادها برای دریافت بُن کتاب در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران شروع شد.

شروع ثبت نام سازمان ها برای دریافت بُن کتاب نمایشگاه مجازی کتاب

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ، مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر گفت : ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب از نمایشگاه مجازی کتاب تهران مختص سازمان ها و نهادها از امروز چهارشنبه بیست و نهم دی شروع شده است و متقاضیان می توانند برای ثبت نام به نشانی Ketab.ir مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: سال جاری نیز همانند سال گذشته سازمان ها و نهادها می توانند با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب از نمایشگاه مجازی کتاب تهران ، برای تجهیز کتابخانه های نهادها و سازمان ها یا تامین منابع علمی مراکز دانشگاهی و آموزشی ثبت نام نمایند.

اسماعیلی اضافه کرد: بعلاوه در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران این امکان فراهم است تا سازمان ها و نهادهای مختلف برای افراد سازمان یا نهاد خود یارانه اعتباری خرید کتاب از این نمایشگاه را تهیه نمایند.

وی با اشاره به این که یارانه اعتباری خرید کتاب روی کد ملی اشخاص شارژ خواهد شد، گفت: این بن ها صرفا در ایام برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران قابلیت استفاده دارند و بدیهی است در صورت استفاده نکردن از بن های مذکور پس از انتها نمایشگاه و تسویه با ناشران، مبالغ مصرف نشده عودت داده خواهد شد.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن شروع می گردد و تا دهم بهمن 1400 به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت.

علاقه مندان می توانند برای بازدید و خرید کتاب به نشانی اینترنتی Ketab.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 672

به "شروع ثبت نام سازمان ها برای دریافت بُن کتاب نمایشگاه مجازی کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام سازمان ها برای دریافت بُن کتاب نمایشگاه مجازی کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید