شروع دومین دوره جشنواره دانش آموزی علمدار در گیلان

به گزارش پرشین بلاگ، خبرنگاران/گیلان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان از دومین جشنواره فرهنگی - هنری علمدار در استان اطلاع داد و گفت: دانش آموزان و معلمان می توانند تا 15 آذر آثار خود را به وسیله وبسایت Alamdar.kermanedu.ir و یا سامانه شاد ارسال نمایند.

شروع دومین دوره جشنواره دانش آموزی علمدار در گیلان

جمیل عباسی غریب در گفت وگو با خبرنگاران از شروع دومین جشنواره فرهنگی - هنری علمدار در گیلان خبرداد و در مورد موضوعات و محورهای این جشنواره دانش آموزری، اظهار کرد: ساده زیستی، وفاداری به رهبری، احترام به پدر و مادر، مدرسه و مکتب درس آموز، اتحاد ملی و ... از مهم ترین موضوعات این جشنواره محسوب می گردد.

وی اضافه کرد: فرهنگیان می توانند در رشته های نمایشنامه نویسی، فیلم کوتاه، نماهنگ، شعر، دانش آموزان ابتدایی دوره اول در رشته نقاشی، دانش آموزان ابتدایی دوره دوم در رشته های خط ریز، نقاشی، دانش آموزان متوسطه اول در رشته های عکاسی، شعر، نقاشی دیجیتال و دانش آموزان متوسطه دوم در رشته های داستانک، ویدیو کست و شعر آثار خود را به وسیله وبسایت Alamdar.kermanedu.ir و یا سامانه شاد ارسال نمایند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان اعلام نمود: تمامی معلمان و دانش آموزان تا 15 آذر ماه و به وسیله وبسایت: Alamdar.kermanedu.ir و یا به وسیله شبکه شاد به نشانی @alamdar99 فرصت دارند تا در این جشنواره شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 558

به "شروع دومین دوره جشنواره دانش آموزی علمدار در گیلان" امتیاز دهید

2 کاربر به "شروع دومین دوره جشنواره دانش آموزی علمدار در گیلان" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع دومین دوره جشنواره دانش آموزی علمدار در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید