آلمان 4، 2پرتغال؛ معادلات گروه مرگ پیچیده شد

به گزارش پرشین بلاگ، آلمان پیروز شد با ارائه یک نمایش خوب و با نتیجه 4-2 پرتغال را شکست دهد.

آلمان 4، 2پرتغال؛ معادلات گروه مرگ پیچیده شد

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعد از توقف غیرمنتظره فرانسه مقابل مجارستان، دو تیم آلمان و پرتغال در دیگر بازی این گروه به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه 4-2 به سود آلمان انتها یافت.

آلمان آغاز فوق العاده ای داشت و توانست در همان دقایق ابتدایی بازی به وسیله رابین گوسنس به گل اول دست پیدا کند اما این بازیکن در موقعیت آفساید قرار داشت تا این گل مردود اعلام گردد.

در دقیقه 12 این تونی کروس بود که می توانست دروازه پرتغال را باز کند اما ضربه او به وسیله مدافعان فرانسه از دست رفت تا یک فرصت دیگر برای آلمان هدر رفته باشد.

در دقیقه 15 و برخلاف جریان بازی این پرتغال بود که پیروز به گلزنی شد. حرکت تیمی فوق العاده بازیکنان پرتغال باعث شد توپ درون محوطه جریمه به دیه گو ژوتا برسد؛ این بازیکن در حالی که می توانست خودش به توپ ضربه بزند فداکاری قابل توجهی انجام داد و در دهانه دروازه کریستیانو رونالدو را صاحب توپ کرد. این بازیکن هم پیروز شد دروازه خالی آلمان را باز کند و تیمش را با یک گل پیش بیندازد.

در دقیقه 35 بالاخره حملات آلمان نتیجه داد و این تیم توانست گل تساوی را به ثمر برساند. ارسال جاشوا کیمیش به روی دروازه با ضربه والی گوسنس همراه شد؛ توپ او در دهانه دروازه با اشتباه روبن دیاز وارد دروازه پرتغال شد تا یک گل به خودی به ثبت برسد و کار به تساوی کشیده گردد.

حملات آلمان بعد از گل تساوی هم ادامه داشت و این تیم در دقیقه 39 به گل رجحان دست یافت. بعد از یک کش و قوس درون محوطه جریمه پرتغال باز هم یک گل به خودی این بار به وسیله رافائل گریرو به ثبت رسید تا نتیجه 2-1 گردد.

در ادامه نیمه اول حملات دو تیم نتیجه نداد تا بازی در انتها 45 دقیقه ابتدایی با همان نتیجه 2-1 به سود آلمان انتها پیدا کند.

آلمان در نیمه دوم هم آغاز فوق العاده ای داشت و پیروز شد گل سوم را وارد دروازه پرتغال کند. حرکت خوب رابین گوسنس از جناح چپ با ارسال او به دهانه دروازه همراه شد و کای هاورتز دروازه خالی پرتغال را باز کرد تا نتیجه 3-1 گردد.

در دقیقه 60 آلمان پیروز شد گل چهارم را هم به ثمر برساند. حرکت خوبه جاشوا کیمیچ از جناح راست و ارسال به دهانه دروازه با ضربه سر رابین گوسنس همراه شد تا نتیجه 4-1 گردد.

در دقیقه 67 پرتغال پیروز شد فاصله را به دو گل کاهش دهد. کریستیانو رونالدو در دهانه دروازه و پیش از اینکه توپ راهی اوت گردد روی آن اثر گذاشت . پاس او مقابل دروازه خالی به دیه گو ژوتا رسید و این بازیکن گلزنی کرد تا نتیجه 4-2 گردد.

در دقیقه 79 پرتقال می توانست یکی دیگر از گلها را جبران کند اما شوت سرکش و فوق العاده رناتو سانچز با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد و برگشت داده شد.

در ادامه مسابقه هم حملات پرتغال نتیجه نداد تا بازی با همان نتیجه 4-2 به سود آلمان انتها پیدا کند و این تیم به صعود به مرحله بعد بسیار امیدوار گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 449

به "آلمان 4، 2پرتغال؛ معادلات گروه مرگ پیچیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان 4، 2پرتغال؛ معادلات گروه مرگ پیچیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید