آنر رکورد گینس را با گوشی نو شکست!

به گزارش پرشین بلاگ، این گوشی پیش از این در بازار چین عرضه شده و قرار است در نمایشگاه IFA 2024 نیز برای بازار جهانی معرفی گردد.

آنر رکورد گینس را با گوشی نو شکست!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران و براساس گزارش دیجیاتو، آنر مجیک V3 ازجمله محصولاتی است که قرار است تا چند هفته آینده در نمایشگاه IFA 2024 برای بازارهای خارج از چین معرفی گردد. حالا آنر با همکاری برایان برگ، یکی از دارندگان رکوردهای گینس، طراحی سبک این گوشی را با شیوه ای خاص به رخ حریفان کشیده و رکوردش را در گینس ثبت نموده است.

به گزارش گیزموچاینا، برایان برگ با صرف 8 ساعت وقت توانست 54 سطح از کارت ها را روی هم قرار داده و بلندترین سازه کارتی دنیا را بسازد. در ساخت این سازه از هیچ چسبی نیز استفاده نشد. اما نکته جالب توجه این رکورد قرارگرفتن گوشی آنر مجیک V3 در بالاترین قسمت این سازه بود که به نوعی می خواست طراحی سبک این گوشی را به نمایش بگذارد. ویدئوی شکستن این رکورد را می توانید در یوتوب مشاهده کنید.

وزن آنر مجیک V3 فقط 226 گرم است که آن را به یکی از سبک ترین گوشی های تاشو دنیا تبدیل می نماید. اما شگفتی های مجیک V3 فقط به اینجا ختم نمی گردد. این گوشی با 9.2 میلی متر ضخامت، نازک ترین گوشی تاشوی دنیا نیز به شمار می رود که نشان می دهد مهندسان آنر تمام دانششان را برای ساخت چنین محصولی به کار گرفته اند. گلکسی زد فولد 6 سامسونگ نیز با وزن 239 گرم و ضخامت 12.1 میلی متر در رتبه بعدی قرار می گیرد.

خوشبختانه ازآن جایی که آنر مجیک V3 پیش ازاین در بازار چین عرضه شده است، احتیاج نیست برای آشنایی با مشخصات فنی این گوشی حتماً تا رونمایی آن در IFA 2024 منتظر بمانیم.

آنر مجیک V3 به عنوان گوشی تاشوی تازه این شرکت به نمایشگر اصلی خمیده با مقدار 6.4 اینچ و رزولوشن FHD+ مجهز شده و یک نمایشگر داخلی با رزولوشن 2344 در 2156 پیکسل نیز در کنار آن قرار گرفته است. هر دوی این نمایشگرها از نرخ رفرش 120 هرتز و قلم پشتیبانی می نمایند. از دیگر قابلیت های آن می توان به Dolby Vision و HDR Vivid اشاره نمود. علاوه براین، مجیک V3 با گواهینامه IPX8 روانه بازار می گردد که نشان می دهد این گوشی می تواند در عمق بیش از 2.5 متری آب نیز دوام بیاورد.

در پشت گوشی نیز یک دوربین سه گانه قرار گرفته که به یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 40 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسل مجهز است. آنر ادعا می نماید این سنسور می تواند زوم دیجیتال 100 برابری ارائه دهد. در بخش جلویی نیز یک دوربین 20 مگاپیکسلی در قالب دوربین سلفی تعبیه شده است.

در بخش سخت افزار، آنر یک پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 همراه 16 گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است. یک باتری 5150 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ وایرلس 50 واتی از دیگر مشخصات این گوشی هستند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 شهریور 1403 بروزرسانی: 4 شهریور 1403 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 1011

به "آنر رکورد گینس را با گوشی نو شکست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنر رکورد گینس را با گوشی نو شکست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید