راهنمای سفر به اینترلاکن در سوئیس

به گزارش پرشین بلاگ، راهنمای مسافرتی به اینترلاکن | Travel Guide To Interlaken

اینترلاکن، از شهرهای زیبا و دیدنی کشور سوئیس است که بهترین مقصد برای گردشگران ماجراجو به شمار می رود. چشم اندازهای طبیعی و کافه های دنجی که در اطراف این شهر وجود دارد سبب شده تا یکی از محبوب ترین مقاصد برای کوله گردها باشد. کوه های پوشیده شده از برف در زمستان و جنگل های سبز در تابستان منتظر شما هستند تا سفر دلچسبی را برایتان به ارمغان بیاورند. اما قبل از سفر به هر نقطه ای از جهان داشتن اطلاعات کافی درباره جاذبه هایی که در آن مقصد وجود دارد و همچنین چشم اندازی نسبت به رستوران ها و هتل ها و امکانات آنها از جمله نیازهایی است که مسافران باید در اختیار داشته باشند. در راهنمای سفر به اینترلاکن خبرنگاران قصد دارد تا این قبیل از اطلاعات را در یک مطلب به طور جامع تهیه نماید، ما را در سفر به شهر اینترلاکن در کشور سوئیس همراهی کنید.

راهنمای سفر به اینترلاکن در سوئیس

موقعیت جغرافیایی شهر اینترلاکن در سوئیس

اینترلاکن یکی از شهرهای توریستی و شناخته شده در کشور سوئیس است که در نزدیکی های کوه های آلپ بین دو دریاچه برینز و تون واقع شده است. زبان برخی از مردم این شهر آلمانی و برخی دیگر ترکیبی از زبان های سوئیسی و آلمانی نیز صحبت می کنند. مساحت شهر اینترلاکن در کشور سوئیس 4.27 کیلومترمربع بوده و مطابق با آمار سرشماری که در سال 2016 در این شهر انجام گرفته حدود 5673 نفر در اینترلاکن زندگی می کنند.

اطلاعات ضروری شهر اینترلاکن در سوئیس

زبان رسمی: آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی، رومانش

واحد پول: فرانک سوئیس

نوع برق شهری: برقی شهری در اینترلاکن 230 ولت و 50 هرتز است.

کد کشور: +41

شماره های اضطراری:

  • پلیس 117
  • آتش نشانی 118
  • آمبولانس 144

اختلاف ساعت با تهران: 2 و نیم ساعت از تهران عقب تر است.

فرودگاه: فرودگاه اینترلاکن

آب و هوای شهر اینترلاکن در سوئیس

شرایط آب و هوایی در شهر اینترلاکن در بیشتر اوقات سال ملایم است و میزان بارندگی در این شهر بسیار بالاست، حتی در خشک ترین ماه های سال هم در این شهر بارندگی وجود دارد. میانگین دمای هوا در اینترلاکن 11/4 درجه و میزان بارش سالانه 1175 میلی متر است. بهترین زمان برای سفر به این شهر، فصل تابستان است، دمای هوا در این فصل بین 18 تا 20 درجه سانتی گراد بوده و برای گشت و گذار و فعالیت های ماجراجویانه بهترین گزینه است. در فصل زمستان به علت این که سرمای شدیدی در شهر وجود دارد اغلب مسافران از سفر به این شهر اجتناب می کنند و هزینه های سفر، به شدت در این فصل کاهش می یابد.

هزینه اقامت در شهر اینترلاکن

هزینه های مربوط به زندگی در کشور سوئیس به طور کلی بالاست. اینترلاکن هم از این قائده خارج نبوده و هزینه اقامت در هتل های این شهر کمی گران است، اما به نسبت پولی می دهید خدمات مناسب و عالی را از امکانات موجود در هتل و کارکنان آن دریافت می کنید. اقامت در هاستل هم می تواند گزینه خوبی برای در این شهر باشد اما خوب باید در مورد موضوع امنیت و امکانات هم با خودتان کنار بیایید که آن انتظاراتی که در هتل دارید را نمی توانید هاستل داشته باشید. در ادامه راهنمای سفر به اینترلاکن به چند هتل خوب و مناسب در این شهر اشاره خواهیم کرد.

هتل های پیشنهادی در شهر اینترلاکن

  • هتل ویکتوریا یونگ فروه | Victoria Jungfrau Grand Hotel & Spa

هتل 5 ستاره ویکتوریا یونگ یکی از شیک ترین و مجهزترین هتل هایی است که در شهر اینترلاکن سوئیس واقع شده است. حدود 212 اتاق در هتل مجلل وجود دارد و از جمله امکاناتی که در آن می توانید داشته باشید نیز شامل استخر، جکوزی، اینترنت، صبحانه، سرویس خشک شویی، سرویس حمل و نقل فرودگاهی، اسپا، زمین تنیس، شاتل، اتاق بدنسازی، اتاق کسب و کار و … است.

شماره تلفن: 041338282828

وب سایت: www.victoria-jungfrau.ch

آدرس: Victoria Jungfrau Grand Hotel، 3800 Interlaken، Switzerland

  • هتل لیندر گراند بائو ریویج| Lindner Grand Hotel Beau Rivage

دیگر هتل 5 ستاره ای که در راهنمای سفر به اینترلاکن می خواهیم آن را معرفی کنیم، لیندر گراند است. علت این که هتل 5 ستاره معرفی می کنیم این است که تفاوت چندانی بین هتل های 5 و 4 ستاره این شهر وجود ندارد و هزینه تقریبا یکسانی را بابت آنها باید بپردازید. از جمله امکاناتی که هتل لیندر گراند در اختیار مسافران خود قرار می دهد استخر، جکوزی، اینترنت، صبحانه، سرویس خشک شویی، سرویس حمل و نقل فرودگاهی، اسپا، اتاق بدنسازی، اتاق کسب و کار و … می باشد.

شماره تلفن: 041338267007

وب سایت: www.lindner.de

آدرس: Höheweg 211، 3800 Interlaken، Switzerland

  • هتل استلا اینترلاکن | Stella Hotel Interlaken

هتل 4 ستاره ای به سبک مدرن در شهر اینترلاکن وجود دارد به نام استلا که امکانات خوب و فوق العاده را به مسافران خود ارائه می دهد. از امکانات این هتل می گردد به اینترنت، صبحانه، سرویس خشک شویی، سرویس حمل و نقل فرودگاهی، اسپا،اتاق بدنسازی، اتاق کسب و کار و … اشاره کرد.

وب سایت: www.stella-hotel.ch

آدرس: General Guisanstrasse2، 3800 Interlaken، Switzerland

هزینه خورد و خوراک در شهر اینترلاکن

مردمان کشور سوئیس علاقه بسکمک به غذاهای گوشتی دارند و در بیشتر وعده های غذایی آنها انواع و اقسام گوشت نیز وجود دارد. یکی دیگر از خوراکی های مورد علاقه مردم کشور سوئیس که تنوع بالایی هم در آن وجود دارد پنیر است. اما سعی کنید در سفرتان تا جایی که برایتان امکان دارد از سوپرمارکت های شهر اقلام مورد نیازتان را تهیه کنید و خودتان اقدام به طبخ غذا بنمایید. همچنین سعی کنید همراه خودتان یک قمقمه آب داشته باشید تا مدام مجبور نباشید بابت تهیه بطری آب مبلغی را پرداخت کنید به این صورت می توانید، کاهش چشم گیری در هزینه های خورد و خوراکتان کاهش داشته باشید. در ادامه راهنمای سفر به اینترلاکن به چند رستوران خوب در این شهر سوئیسی و همچنین هزینه های مربوط به آن ها هم اشاره خواهیم کرد.

هزینه های مربوط به غذا در این کشور را بر اساس سایت رسمی Numbeo ذکر می کنیم، که عبارتند از:

برای یک وعده غذا در یک رستوران ارزان قیمت باید هزینه 21 فرانک را بپردازید.

برای صرف یک وعده غذای دونفره در یک رستوان میانه باید 90 فرانک پرداخت کنید.

قیمت منوهای مک دونالد در شهر اینترلاکن به نسبت ارزان تر است و مبلغ 13 فرانک می باشد.

برای تهیه آب معدنی 3.75 فرانک و اگر بخواهید یک فنجان قهوه میل کنید باید بابت آن 4 فرانک بپردازید.

رستوران های پیشنهادی در شهر اینترلاکن

  • رستوران لیتل تایی | Little Thai

رستورانی لیتل تایی در شهر اینترلاکن سوئیس، دارای منوی متنوعی از نوشیدنی ها و غذاهای لذیذ است البته باید بدانید که غذاهای این رستوران پرادویه بوده و طعم فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان می آورد. سرویس دهی خوب، غذاهای عالی، قیمت های معقول و احساس آرامش و راحتی و جو محبت آمیز این رستوران، از ویژگی های مثبتی است که می توان از آنها برای این رستوران برشمرد.

آدرس: Hauptstrasse 19، 3800 Matten bei Interlaken، Switzerland

  • رستوران گولدنر آنکر | Goldener Anker

رستوران دیگری که در راهنمای سفر به اینترلاکن می خواهیم به آن اشاره کنیم، رستوران گولدنر آنکر است. این رستوران دارای محیطی دنج و آرام بوده و خوشمزه ترین غذاهای سوئیسی را می توانید در این رستوران امتحان کنید.

آدرس: Marktgasse 57، 3800 Interlaken، Switzerland

  • رستوران Husi Bierhaus

در شهر اینترلاکن رستوران های زیادی وجود دارد، یکی دیگر از آن ها که می خواهیم به آن اشاره کنیم رستوران هوسی بیرهاوس است که غذاهایی با کیفیت مناسب و قیمت عالی را می توانید در آن سرو کنید. منوی این رستوران شامل غذاهای آلملنی، سنتی، سوئیسی، اروگایی، گیاهی و غذاهای رژیمی است.

آدرس: Postgasse 3، 3800 Interlaken،

هزینه حمل و نقل در اینترلاکن

هزینه بلیط تک سفره 29 فرانک

هزینه بلیط ماهانه 94 فرانک

هزینه تاکسی زمانی درون آن می نشینید 5.83 فرانک و به ازای هر یک کیلومتر 2.63 فرانک به مبلغ اضافه می گردد. اگر بخواهید تاکسی منتظر شما بماند 61 فرانک باید پرداخت نمایید.

هزینه یک لیتر بنزین در این شهر 6.28 فرانک

جاذبه های گردشگری در اینترلاکن

  • برج پانوراما هاردر کولم | Harder Kulm

در برج پانوراما هاردر که در آن سوی پل و در بالای رودخانه Aare قرار و آن می توانید موش خرما و بزهای کوهی را مشاهده کنید. با استفاده از فانیکولار در این منطقه می توانید تا ارتفاعات 13232 متری صعود کنید و در رستورانی که هم در این منطقه وجود دارد غذا میل کنید. در راستا بازگشت می توانید راستا جنگلی را انتخاب نمایید و از چشم انداز هاردرمانلی (Hardermannli) در ارتفاع 1116 دیدن فرمایید.

آدرس: سوئیس - اینترلاکن Harderkulm، 3800 Interlaken،Switzerland

  • دریاچه برینز | Lake Brienz

دریاچه برینز در ناحیه شرقی شهر اینترلاکن قرار داده شده است این دریاچه از یکی از شاخه های باریک رودخانه Aare نشات گرفته است. دریایی بین کوه های برنزر گرت و فولهور واقع شده است و ارتفاع آن بیشتر از دریاچه تون است. قایقی در این مطنقه وجود دارد که سال ساخت آن به 1914 بر می گردد و در قایق های دیگر این منطقه انواع غذاهای سوئیسی سرو می گردد.

آدرس: Derflistrasse 16، 3854 Oberried am Brienzersee، Switzerland

  • دریاچه تون | Lake Thun

در قسمت غربی اینترلاکن دریاچه تون که دریاچه ای باریک، طولانی و احاطه شده با درختان است واقع شده است. بهترین راه بازدید از دریاچه استفاده از قایق های کروز یا استفاده از قایق های پدالی در تابستان می باشد. در غربی ترین قسمت دریاچه می توانید در روستای قرون وسطایی و قلعه ساحلی با چشم انداز زیبایی از دریاچه توقف کنید. این قلعه در سال 1191 بنا و در سال 1492 توسعه و امروزه تبدیل به موزه جنگ افزار، ارتش، فرش، مبلمان و صنایع دستی متعلق به زمان ما قبل تاریخ و رومی ها شده است. ساحل این دریاچه مملو از قلعه و کلیسا می باشد.

  • موزه توریستی منطقه یونوگرافو | Touristik Museum der Jungfrau Region

تاریخچه گردشگری در منطقه Jungfrau در قالب نمایشگاه های مختلف در سه طبقه در این موزه به نمایش در آمده اند. این نمایشگاه ها بخش های مختلف گردشگری را پوشش می دهند، از وسایل حمل و نقل ابتدایی تا هتل ها، پوشاک سفر و تاریخچه اسکی همگی را می توانید در این موزه مشاهده کنید. این موزه در یک خانه قدیمی چوبی بازسازی شده واقع شده است و مدل هایی از کالسکه های قدیمی پست، لکوموتیوهای قدیمی، قایق های بخار و… در این موزه به نمایش گذاشته شده اند.

آدرس: Obere G28، 3800 Unterseen، Switzerland

  • مدرسه کایاک های تاید | Hightide Kayak School

در این منطقه می توانید تجربه قایق سواری و کایاک را در رودخانه اینترلاکن داشته باشید، در هر فصلی که به این شهر سفر کنید امکان تجربه این تفریح برایتان وجود دارد.

آدرس: Am Quai 1، 3806 Bönigen، Switzerland

  • پارک Hohematte

پارکی بزرگ با چشم انداز هایی دیدنی از کوهستان های اینترلاکن، فضای باز و سرسبزی را برای تفریح گردشگران ایجاد می نماید. شما می توانید از فضای این پارک نهایت لذت ببرید و از کافه هایی که در داخل پارک وجود دارد می توانید برای گذراندن چند ساعتی لذت بخش بهره ببرید.

آدرس: Peter-Ober-Allee، 3800 Interlaken، Switzerland

مراکز خرید شهر اینترلاکن

  • مرکز خرید اوبرلند | Oberland Shopping

برای خرید سوغاتی در شهر اینترلاکن مرکز خرید اوبرلند بهترین گزینه است و از 8 صبح تا 8 شب باز است.

آدرس: Aegertiweg 33، 3800 Matten bei Interlaken، Switzerland

  • مرکز خرید میگروس اینترلاکن | Migros Mall

مرکز خرید میگروس در شهر اینترلاکن در تمام روزهای هفته از ساعت 8 صبح تا 9 شب باز است. تمامی خرید هایتان را می توانید در این فروشگاه انجام دهید و در آخر هم اگر خواستید خستگیتان در برود به رستوران ها و کافه هایی که در فروشگاه وجود دارد می توانید بروید.

آدرس: Rugenparkstrasse1، 3800 Interlaken، Switzerland

جشنواره های شهر اینترلاکن

فستیوال ویلیام تل | William Tell

یکی از مشهورترین جشنواره هایی است که در این شهر برگزار می گردد. در این مراسم 250 لباس های سنتی قرون وسطایی، نمایشنامه های معروف Schillers را اجرا می کنند.

بایدها و نبایدها در شهر اینترلاکن

  • در شهر اینترلاکن خطری شما را تهدید نخواهد کرد، اما چنانچه به مسئله ای برخورد کردید یا به کمک نیاز داشتید به راهنمای تور یا مراکز پلیس مراجعه کنید.
  • جهت کسب اطلاعات لازم درباره ویزای کشور سوئیس می توانید را مطالعه کنید.
  • برای این که بتوانید شهر اینترلاکن را بهتر بگردید می توانید با استفاده از سرویس کوچ سرفینگ با محلی های این شهر آشنا شوید و هنگامی که به این شهر رسید به همراه او به گشت و گذار در این شهر بپردازید و در هزینه های خود کاهش چشمگیری را شاهد باشید.
  • ایستگاه های دوچرخه سواری زیادی در نزدیکی اقامتگاه های شهر اینترلاکن وجود دارد. ترافیک در شهر کم است و تقریبا شهر کوچکی به شمار می آید بنابراین اگر روی زمین برف نباشد، بهترین راه برای گشت و گذار در شهر استفاده از دوچرخه است.
منبع: الی گشت
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 682

به "راهنمای سفر به اینترلاکن در سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به اینترلاکن در سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید