آیفون 15 پرو مکس مشخصات بهتری نسبت به 15 پرو خواهد داشت

به گزارش پرشین بلاگ، مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، با انتشار چند توییت در خصوص سری آیفون 15 اطلاعاتی را فاش نموده است. این افشاگر بر این باور است که سال آینده اپل تمایز بین مدل های پرو و استاندارد را افزایش خواهد داد. از سوی دیگر او می گوید که اپل به منظور افزایش فروش آیفون 15 پرو مکس، برای این گوشی نسبت به 15 پرو امکانات سخت افزاری بیشتری ارائه می دهد.

آیفون 15 پرو مکس مشخصات بهتری نسبت به 15 پرو خواهد داشت

این یعنی به احتمال زیاد، هر 4 مدل سری آیفون 15 از ویژگی های منحصر به فردی بهره می برند تا کاربران برای خرید آن ها انگیزه بیشتری پیدا نمایند. همانطور که احتمالا می دانید، در حال حاضر تنها تفاوت بین آیفون 14 و 14 پلاس و بعلاوه بین آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس، مقدار نمایشگر و ظرفیت باتری است.

هنوز معین نیست که اپل می خواهد چگونه این رویکرد را عملی کند و از طرف دیگر بعضی افشاگران بر این باور هستند که سال آینده تمام مدل های آیفون با نمایشگر حفره دار راهی بازار خواهند شد. بعلاوه احتمالا فقط مدل 15 پرو مکس از دوربین پریسکوپی بهره مند می گردد.

ظاهرا مدیران اپل بر این باور هستند که به علت مشکل بودن نوآوری های چشم گیر در صنعت موبایل، گوشی های پرچم دار اندرویدی در آینده نزدیک تهدید مهمی برای آیفون ها نخواهند بود. اما از سوی دیگر، کوالکام کوشش خود را برای بهبود عملکرد تراشه های پرچم دار خود افزایش داده و از طرف دیگر گوشی های تاشو تا چند سال دیگر می توانند به تهدید مهمی برای اپل تبدیل شوند.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 شهریور 1401 بروزرسانی: 20 شهریور 1401 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 827

به "آیفون 15 پرو مکس مشخصات بهتری نسبت به 15 پرو خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 15 پرو مکس مشخصات بهتری نسبت به 15 پرو خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید