بازسازی منزل: اعتبار برای بازسازی موزه مردم شناسی خلیج فارس اختصاص می یابد

به گزارش پرشین بلاگ، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، اعتبار برای بازسازی موزه مردم شناسی خلیج فارس اختصاص می یابد.

بازسازی منزل: اعتبار برای بازسازی موزه مردم شناسی خلیج فارس اختصاص می یابد

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

جواد واحدی در بازدید از موزه مردم شناسی خلیج اضافه کرد: موزه مردم شناسی خلیج فارس احتیاج به نوسازی و بعلاوه توسعه زیرساختی دارد که اعتباری از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای این منظور اختصاص می یابد.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بعلاوه دربازید از معبد هندوهای بندرعباس گفت: با توجه به اینکه بازارچه صنایع دستی معبد هندوها در سال 1398 در آتش سوزی آسیب دید، مقرر شد اعتباری برای بازارچه صنایع دستی اختصاص دهیم.

واحدی ادامه داد: بعلاوه پیگیر برقراری ارتباط با سفارت هندوستان هستیم که بتوانیم به صورت مشترک بازارچه صنایع دستی هندی و بومی منطقه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: این امر می تواند برای جلب مشتری و هم برندسازی صنایع دستی گردد و ما بتوانیم صنایع دستی کشورمان را با کشور هند تبادل کنیم.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تأکید کرد: این پیشنهاد را قطعاً به سفیر و مقامات هند خواهیم داد و انشاالله این موضوع به وسیله وزارت خارجه انجام و باعث رونق صنایع دستی می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 640

به "بازسازی منزل: اعتبار برای بازسازی موزه مردم شناسی خلیج فارس اختصاص می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: اعتبار برای بازسازی موزه مردم شناسی خلیج فارس اختصاص می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید