برترین زمان سفر به کوش آداسی

به گزارش پرشین بلاگ، برترین زمان سفر به کوش آداسی

قبل از هر سفری بهتر است بدانیم برترین زمان برای سفر چه موقع است، به خصوص اگر به شهری ساحلی مانند کوش آداسی سفر می کنیم و هدف مان بیشتر لذت بردن از طبیعت و رفتن به ساحل است. با خبرنگاران همراه باشید.

برترین زمان سفر به کوش آداسی

در فصل تابستان کوش آداسی بیشترین دمای هوا را دارد و آفتاب نیز بسیار سوزنده است ولی با این حال برترین زمان سفر به کوش آداسی از اواسط خرداد تا اواسط شهریور است. البته این ماه ها از گرانترین ماه های سال است اما اگر بتوانید اواخر اردیبهشت تا اوسط خرداد به کوش آداسی سفر کنید از لحاظ قیمت بسیار مناسب خواهد بود و بعلاوه در این زمان آب و هوای بسیار معتدل و مطلوبی در انتظار شماست.

بسیاری از ایرانیان در تعطیلات عید به ترکیه سفر می نمایند اما در این موقع از سال هنوز استفاده از تفریحات آبی تا حد بسیار زیادی مقدور نیست. البته در زمان های دیگر سال جشن ها و مناسبت های گوناگونی وجود دارد که تماشا آن ها خالی از لطف نیست. به طور مثال در زمستان به خاطر جشن های کریسمس، کوش آداسی حال و هوای پرشور و دلچسبی دارد و یا جشن کشتی گیری شترها که معمولاً در نزدیکترین یکشنبه به پانزدهم ماه دسامبر یا ژانویه در شهرک سلجوک واقع در 20 کیلومتری شمال شهر برگزار می گردد. در این جشن شترها همزمان با فصل فراوری مثل خود با یکدیگر برای رقابت بر سر یافتن جفت کشتی می گیرند.

عید عروج حضرت مریم به بهشت در پانزدهم آگوست هر سال برگزار می گردد. در این روز مردم عشق بی مقدار خداوند به حضرت مریم ، مادر حضرت عیسی، را جشن می گیرند.

جشنواره موسیقی گلدن پیجِن هرساله در آخرین هفته ماه ژوئن برگزار می گردد. در این جشنواره نوازندگان آماتور و حرفه ای موسیقی ترکیه به رقابت با یکدیگر می پردازند.

برترین هتل های استانبول برای اقامت گردشگران

راهنمای سفر به بدروم

admin

منبع: فلای تودی
انتشار: 29 مرداد 1401 بروزرسانی: 29 مرداد 1401 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 814

به "برترین زمان سفر به کوش آداسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین زمان سفر به کوش آداسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید