توییتر بالاخره قابلیت ویرایش توییت ها را در اختیار کاربران سرویس بلو قرار داد

به گزارش پرشین بلاگ، کاربران توییتر سال هاست که خواهان اضافه شدن قابلیت ویرایش توییت به این شبکه اجتماعی هستند. حالا خاتمه اعلام شده که مشترکان سرویس توییتر بلو در کانادا، استرالیا و نیوزلند می توانند به این ویژگی دسترسی داشته باشند. این ویژگی به زودی در سایر کشورها هم در دسترس قرار می گیرد.

توییتر بالاخره قابلیت ویرایش توییت ها را در اختیار کاربران سرویس بلو قرار داد

مشترکان توییتر بلو حالا پس از ارسال توییت تا 30 دقیقه فرصت خواهند داشت تا در صورت احتیاج پست های خود را ویرایش نمایند. البته در همین بازه زمانی هم فقط امکان پنج ویرایش وجود دارد. پس از ویرایش روی توییت ها برچسبی قرار می گیرد که نشان می دهد آن ها آخرین بار چه زمانی ویرایش شده اند. اگر روی این برچسب کلیک کنید، می توانید تاریخچه کامل ویرایش ها را ببینید.

توییتر آوریل سال جاری بالاخره خاطرنشان کرد که در حال آزمایش قابلیت ویرایش توییت هاست. از همان زمان شواهدی وجود داشت که نشان می داد که این قابلیت قرار است تاریخچه ویرایش ها را نشان دهد. توییتر در ابتدای ماه سپتامبر خاطرنشان کرد که دکمه ویرایش را ساخته و خاتمه حالا این ویژگی را هرچند محدود، در اختیار کاربران قرار داده است.

قابلیت ویرایش توییت برای همه توییت ها نیست

البته توییتر همچنان عملاً در حال آزمایش کردن این ویژگی است و آن را به عنوان یکی از ویژگی های بخش Labs ارائه می نماید. به علاوه، بر اساس اطلاعات صفحه پشتیبانی این شرکت، ظاهراً امکان ویرایش فقط برای توییت های اوریجینال و نقل قول ها در دسترس است. در نتیجه، بسیاری از توییت ها از جمله رشته توییت ها، ریپلای ها، ری توییت ها، توییت های پین شده و Super Follow و پست هایی که در اپ های شخص ثالث آماده می شوند، قابل ویرایش نیستند.

با این حال خوشحالیم که بالاخره شاهد عرضه رسمی این ویژگی هستیم. رویکرد توییتر برای شفاف نگه داشتن پست ها در زمان استفاده از دکمه ویرایش منطقی است. حالا حتی خبرگزاری ها هم می توانند اشتباهات خود را اصلاح نمایند و کاربران می توانند ببینند که این اشتباهات چه بوده اند. اکنون باید منتظر بمانیم تا ببینیم این ویژگی یک روز در دسترس کاربران عادی این شبکه اجتماعی هم قرار خواهد گرفت یا خیر.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 دی 1401 بروزرسانی: 4 دی 1401 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 874

به "توییتر بالاخره قابلیت ویرایش توییت ها را در اختیار کاربران سرویس بلو قرار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر بالاخره قابلیت ویرایش توییت ها را در اختیار کاربران سرویس بلو قرار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید