تیپ ناجور فرشته حسینی در آسانسور ، نوید محمدزاده کجاست ؟!

به گزارش پرشین بلاگ، خبرنگاران:فرشته و نوید از همان دوران عشق بازی شان هم تیپ هایی ناجور و متفاوت میزدند و این موضوع بعد از ازدواج هم انگار ادامه دارد.

تیپ ناجور فرشته حسینی در آسانسور ، نوید محمدزاده کجاست ؟!

نوید محمدزاده بازیگر خیلی خوبیه و یه جورای سوپراستار سینما به حساب میاد اما هر چقدر که نوید محمدزاده بازیگریش خوبه تو انتخاب لباس بد سلیقه است و لباس هایی که نوید محمدزاده انتخاب می کنه و می پوشه همواره باعث تعجب همه می گردد. قدیمی ها همواره می گفتن زن و شوهر خوبه که بهم بیان نوید محمدزاده و فرشته زوج تازه سینمایی ایران انگاری خیلی بهم میاد و مصداق و گواه این موضوع بد لباس بودن نوید محمدزاده و فرشته حسینی است .

اینکه نوید بد لباس است و شاید کمی هم بد سلیقه تقریبا برای همه مسجل است اما از فرشته انگار کمی توقع بیشتری بود که البته کمی درنگ در عکس ها و پست های اینستاگرامی فرشته شما را به قطعیت می رساند که فرشته هم دست کمی از نوید ندارد و به قول معروف خدا خوب در و تخته رو باهم جور نموده.

البته فرشته و نوید از همان دوران عشق بازی شان هم تیپ هایی ناجور و متفاوت میزدند که اصلا از همین طریق هم مخاطبین ربط و رابطه این دو را با هم حدس زدند.

فرشته حسینی بعد از اینکه مدتی در سفر بود و کنار آقا نوید حضور نداشت و از قضا این دوری هم برای نوید بسیار سخت و طاقت فرسا بود و کار به جای رسیده بود که نوید به وسیله اینستاگرام به فرشته پیغام فرستاد که خشاب پره پره و او بیش از هر زمان دلتنگ عروس افغانی خود است. بلاخره این دوری به سر رسید و فرشته به ایران و نزد شوهرش برگشت. فرشته که در فضای مجازی حضور فعالی دارد بعد از اینکه مدتی سرگرم خانه و شوهرش بود دوباره به اینستاگرام برگشت و آغاز کرد به پست و استوری گذاشتن.

اما تازه ترین استوری فرشته یک سلفی اینستاگرامی بود که پالتو به تن دارد پالتویی که به نظر خیلی خیلی برای خانم بازیگر بزرگ است و یه جورایی تو تنش زار می زنه.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه تفریح دارد

منبع: شایانیوز

منبع: رکنا
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 581

به "تیپ ناجور فرشته حسینی در آسانسور ، نوید محمدزاده کجاست ؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیپ ناجور فرشته حسینی در آسانسور ، نوید محمدزاده کجاست ؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید