حرف های خواندنی استیون اسپیلبرگ معروف درباره آدم فضایی ها!

به گزارش پرشین بلاگ، استیون اسپیلبرگ کارگردان برخورد نزدیک از نوع سوم توضیحی جالب درباره تماشا یوفوها در آسمان دارد و گمان نمی کند که آن ها حیات فرازمینی باشند.

حرف های خواندنی استیون اسپیلبرگ معروف درباره آدم فضایی ها!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، به نقل از ایندی وایر، اسپیلبرگ بعضی از به یاد ماندنی ترین فیلم های تاریخ سینما از جمله برخورد نزدیک از نوع سوم و ای تی را درباره حیات فرازمینی ساخته است.

او در برنامه استیون کولبر درباره دیده شدن اشیا ناشناس پرنده در آسمان آمریکا و احتمال اینکه موجودات فضایی باشند گفت: من هرگز یوفو ندیده ام. راستش هیچ وقت پیش نیامده چیزی ببینم که شرحی منطقی برایش وجود نداشته باشد البته هستند کسانی که چیزهای غیرقابل شرح را دیده اند.

خالق برخورد نزدیک از نوع سوم گفت: به نظر من ما در جهان تنها نیستیم و از نظر ریاضی غیرممکن است که ما تنها موجودات هوشمند کیهان باشیم. در عین حال جز در فیلم ها به نظر غیرممکن می رسد که موجودی پیشرفته 400 میلیون سال نوری سفر کند تا به ما سر بزند. خوشبینانه ترین چیزی که من درباره یوفوها که در دوربین جنگنده ها و هواپیماها دیده می گردد، به ذهنم می رسد این است که شاید آن ها از کهکشانی دور در فاصله چند صد سال نوری نیامده باشند. شاید انسان هایی هستند که آینده (500 هزار سال بعد) به قرن 21 سفر می نمایند تا درباره رویدادهای این دوره از تاریخ زمین پژوهش نمایند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 اسفند 1401 بروزرسانی: 16 اسفند 1401 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 910

به "حرف های خواندنی استیون اسپیلبرگ معروف درباره آدم فضایی ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرف های خواندنی استیون اسپیلبرگ معروف درباره آدم فضایی ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید