حمل و نقل در کیش

به گزارش پرشین بلاگ، اگرچه کیش جزیره ای بزرگ نیست، اما در این سفر نیز مانند سفر به هرکجای دیگر قطعا شما برای بازدید از جاذبه های گردشگری کیش نیاز دارید تا از سیستم حمل و نقل درون شهری آن اطلاع داشته باشید. و از این روست که می توانید به راحتی به مکان های دیدنی و درون شهری یا هرکجای دیگر که قصد بازدید از آن را دارید دیدن کنید.

حمل و نقل در کیش

در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین امکانات حمل و نقل در تور جزیره کیش آشنا سازیم تا در سفر خود به راحتی بتوانید از هرکجا که مایلید بازدید نمایید.

انواع حمل و نقل در کیش

  • تاکسی های کیش
  • اجاره خودرو در کیش
  • اتوبوس
  • اسنپ

تاکسی های کیش

یکی از راه های حمل و نقل در جزیره استفاده از تاکسی های درون شهریست که به راحنی می توانید در هرکجای شهر که باشید برای جابه جایی در سطح شهر از آن ها استفاده کنید. در کیش دو نوع تاکسی

  • خطی زرد
  • تاکسی سفید

وجود دارد که تاکسی های زرد به صورت خطی و مسیری در حرکتند و تاکسی های سفید را نیزمی توانید به صورت دربست کرایه کنید.

تاکسی های کیش معمولاً برای محاسبه کرایه از تاکسی متر استفاده می کنند.

اجاره خودرو در کیش

یکی از مجذوب کننده ترین کارهایی که می توانید در جزیره کیش انجام دهید اجاره خودروی مورد نظر و گشت زدن در اطراف جزیره است که امروزه بین جوانانن طرفداران زیادی نیز دارد. این راه اما سریع ترین و راحت ترین انتخاب برای گشت درون شهر است.

اما هزینه کرایه خودرو در جزیره کیش نسبت به سایر نقاط ایران بیشتر است. کرایه این خودرو ها در جزیره از مبلغ 1.200.000 تومان به بالاست.

شرایط اجاره خودرو

  • ضمانت اجاره خودرو (چک + ودیعه)
  • گواهینامه
  • کارت شناسایی

چه ماشین هایی را می توان در جزیره کیش اجاره کرد؟

شما می توانید پس از تهیه بلیط هواپیما کیش در این جزیره هر نوع ماشین که بدان علاقه داشته باشید از بین ماشین های

  • شاسی بلند
  • اسپرت
  • لوکس

را انتخاب کرده و به گشت در جزیره بپردازید.

در صورت خسارت به ماشین اجاره ای هزینه خسارت را چه کسی باید بپردازد؟

در صورتی که فردی که ماشینی را اجاره کرده و بدان خسارتی اعم از تصادف با فرد یا هر جسم خارجی دیگر را وارد نماید باید هزینه آن را بپردازد.

اما در صورتی که خسارت وارده به خودرو اجاره ای ناشی از نقص فنی یا اصطحلاک ماشین باشد هزینه قانونا بر عهده شرکت اجاره دهنده خودرو باشد و اجاره دهنده باید تمامی هزینه ها را بپردازد.

هزینه اجاره خودرو در کیش:

شاید یکی از پر هزینه ترین موارد که هم رده خرید بلیط هواپما برای شماست همین هزینه اجاره خودرو در کیش است. هزینه اجاره خودرو در جزیره کیش بالاتر از بسیاری از شهرهای دیگر ایران است و این هزینه ها برای ماشین های معمولی از حدود 1.200 هزار تومان و برای ماشین های لوکس 20 میلیون به بالاست.

حمل و نقل با اتوبوس در کیش:

یکی دیگر از وسایل حمل و نقل عمومی در جزیره کیش مینی بوس است. این سرویس حمل و نقل عمومی دارای دو خط مجزا است که حدود 50 ایستگاه دارد که محدوده اصلی جزیره کیش را پوشش می دهد. به علاوه، مینی بوس ها ارزان تر از تاکسی هستند.

قایق های جزیره کیش:

یکی دیگر از مجذوب کنندهیت های جزیره کیش را می توان قایق های مختلفی دانست که با آن می توانید از زیبایی های جزیره دیدن کنید. قایق ها و کشتی های جزیره در انواع مختلفی چون قایق های کف شیشه ای، قایق های تفریحی و انواع دیگری از قایق ها و کشتی ها برای گشت جزیره وجود دارند.

باید بدانید که از کیش تا مکان های دیگر را می توانید با برخی از این کشتی ها بپیمایید.

منبع: طاهاگشت
انتشار: 21 بهمن 1401 بروزرسانی: 21 بهمن 1401 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 900

به "حمل و نقل در کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمل و نقل در کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید