داور بازی با استقلال تحت تاثیر دربی نباشد، با بدبختی بلیت پیدا شد!

به گزارش پرشین بلاگ، رسول کربکندی در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد ملاقات فردای استقلال با ذوب آهن در لیگ برتر گفت: قرار بود بازی روز گذشته برگزار گردد که 48 ساعت به تعویق افتاد. همین تعویض کلی خسارت اقتصادی و برنامه ریزی به ما زد. بازیکنان ما در سه پرواز به تهران سفر کردند؛ چند نفر شب گذشته سوار هواپیما شدند و دو گروه هم امروز به تهران رسیدند. با بدبختی بلیت پیدا کردیم.

داور بازی با استقلال تحت تاثیر دربی نباشد، با بدبختی بلیت پیدا شد!

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

سخنگوی باشگاه استقلال توضیح داد: برای این مسابقه سه اردو برگزار کردیم. بازی فوق العاده سختی است ولی بازیکنان ما هم زحمت زیادی کشیده اند. لیگ، فرسایشی شده است و بازیکنان خسته هستند. حفظ بازیکنان در شرایط مسابقه بدون انجام مسابقه کار دشواری است.

کربکندی ادامه داد: تنها نگرانی ما از بازی با استقلال داور مسابقه است. از داور می خواهم قضاوت شجاعانه ای داشته باشد و به دور از ملاحظه کاری سوت بزند. قضاوت داور نباید ارتباطی به ملاقات هفته آینده استقلال با پرسپولیس داشته باشد.

وی تاکید نمود: رسانه ها عنوان می نمایند اگر فلان بازیکن استقلال کارت زرد بگیرد، ملاقات با پرسپولیس را از دست می دهد. از داور بازی ذوب آهن با استقلال می خواهم اگر قرار است کسی کارت بگیرد، بدون توجه به نام بازیکن و تیم، این کار را انجام بدهد. تنها نگرانی ما برای ملاقات با استقلال همین است.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن با اشاره به مصدومیت قاسم حدادی فر یادآور شد: قاسم بازیکن عظیم و یار وفادار ذوب آهن بوده است که برای چندمین بار رباط زانویش پاره می گردد. امیدوارم عمل جراحی خوبی داشته باشد و بعد از آن تصمیم بگیرد که آیا می تواند بازی کند یا خیر. خود قاسم گفته بود در خاتمه لیگ بیستم از فوتبال خداحافظی می نماید اما بعد از عمل جراحی باید دید شرایطش چطور است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 379

به "داور بازی با استقلال تحت تاثیر دربی نباشد، با بدبختی بلیت پیدا شد!" امتیاز دهید

1 کاربر به "داور بازی با استقلال تحت تاثیر دربی نباشد، با بدبختی بلیت پیدا شد!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور بازی با استقلال تحت تاثیر دربی نباشد، با بدبختی بلیت پیدا شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید