فیلم عروسی مرحوم مهرداد میناوند ! ، دلتان تکان می خورد

به گزارش پرشین بلاگ، خبرنگاران: اخیرا فیلم عروسی مرحوم مهرداد میناوند در فضای مجازی منتشر شد.

فیلم عروسی مرحوم مهرداد میناوند ! ، دلتان تکان می خورد

مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران است. مهرداد میناوند متولد 9 آذر 1354 است. مهرداد میناوند در سن بیست سالگی به عضویت تیم ملی عایدی. مهرداد میناوند 8 بهمن سال 1399 به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت. فیلم عروسی مهرداد میناوند در سالروز تولدش در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش خبرنگاران، فیلم عروسی مهرداد میناوند و همسرش در فضای مجازی منتشر شد. آرزوهای این فوتبالیست حالا در زیر خاک دفنه شده است.

زندگی مشترک مهرداد میناوند

مهرداد میناوند تجربه یک زندگی زناشویی ناموفق دارد، همسر سابق او متولد ایران بود ولی در اتریش زندگی می کرد و مهرداد در آن کشور با وی ازدواج کرد و حاصل آن فرزندی به نام آریا شد که با میناوند زندگی می کند. پس از طلاق او شایعاتی در خصوص ازدواج مجددش منتشر شد که میناوند به شدت ازدواج مجددش را تکذیب کرد و اعلام نمود آن عکس هایی که در فضای مجازی پخش شده است مربوط به هوادارانم هست.

از مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس فیلمی پخش شد که حضور وی در پارتی مختلطی را نشان می داد. به طور کلی این حاشیه ها مدت های زیادی برای او دردسرساز شد. در سال1394 تصادف تلخی برای میناوند پیش آمد که به قول خودش شانس آورد جان سالم از آن تصادف به دربرد.

شکایت مهدی رحمتی از مهرداد میناوند

مهرداد میناوند سابقه احضار به دادسرا هم دارد. در شهریور سال 1396 مهرداد میناوند در یک برنامه زنده تلویزیونی اظهاراتی درباره سیدمهدی رحمتی، کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران عنوان نمود که این موضوع با واکنش رسمی باشگاه استقلال و شخص رحمتی همراه شد و ماجرا نیز بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشت. در پی آن، رحمتی با مراجعه به دادسرای فرهنگ و رسانه از میناوند شکایت کرد.

شایعه سرطان مهرداد میناوند

مهرداد میناوند شایعه ابتلایش به سرطان را تکذیب کرد. مهرداد میناوند بازیکن سابق تیمی ملی فوتبال ایران خاتمه به تمامی شایعه ها درباره بیماری اش انتها داد. مهرداد میناوند بازیکن فوتبال که تا امروز برای باشگاه های مختلفی مانند پرسپولیس، اشتورم گراتس و الشباب بازی نموده تمامی حرف و حدیث ها درباره بیماری صعب العلاجش را شایعه خواند. مهرداد میناوند با اشاره به این مطلب که در سال های گذشته به خاطر تشخیص نادرست پزشکش و تجویز داروی نامناسب به سوژه شایعه پردازان تبدیل شده بوده، گفت: به مدت 7 سال ناآگاهانه با تجویز نادرست پزشکم به استفاده از داروی کورتون با دوز قوی پرداختم و همین موضوع باعث شد تا مردم تغییراتی را در ظاهر من احساس نمایند و این تغییرات را به پای بیماری ام بنویسند.

مهرداد میناوند درباره دلیل این ماجرا گفت: پزشکم که بعد ها فهمیدم تخصص لازم را نداشته برای درمان ریزش مو و رویش مجدد آن این داروی قوی را برای من تجویز نموده بود که متاسفانه مصرف آن به دلیل دوز بالای کورتونش باعث دردسر برایم شد. مهرداد میناورند پیش از این در مصاحبه با مجله خانواده سبز اعلام نموده بود که دلیل ریزش مو هایش استرس بوده است.

این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ادامه داد: بعضی به اشتباه تصور می کردند که من به بیماری صعب العلاج مثل سرطان مبتلا شده ام اما از همین جا به آن ها می گویم که این خبر کذب محض است و من فقط به خاطر یک دوره کورتون درمانی مدتی سوژه بعضی از رسانه ها شدم.

منبع: رکنا
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 657

به "فیلم عروسی مرحوم مهرداد میناوند ! ، دلتان تکان می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم عروسی مرحوم مهرداد میناوند ! ، دلتان تکان می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید