رد دد ریدمپشن به پلی استیشن 4 و سوییچ می آید

به گزارش پرشین بلاگ، رد دد ریدمپشن قرار است بالاخره پس از سال ها روی پلتفرم های نو عرضه گردد. راک استار گیمز رسما خبر از عرضه رد دد ریدمپشن (Red Dead Redemption) روی پلتفرم های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ داده است. با این حال شک نکنید که این ابتدای کار است و با این که راک استار حرفش را نزده است، اما انتظار داشته باشید تا در آینده نزدیک این نسخه نو رد دد ریدمپشن به مابقی پلتفرم ها (منظورمان کامپیوتر است) هم بیاید.

رد دد ریدمپشن به پلی استیشن 4 و سوییچ می آید

بد نیست اضافه کنیم که رد دد ریدمپشن روی ایکس باکس وان و کنسول های ایکس باکس سری اجرا می شود، آن هم با وضوح تصویر بسیار بالاتر و کیفیتی بیشتر، و آن نسخه ایکس باکس حتی قیمتی بسیار مقرون به صرفه تر از قیمت نسخه پلی استیشن 4 و سوییچ نو دارد که قرار است با قیمت 50 دلار عرضه شوند. احتمالا راک استار هم به همین علت حرفی از نسخه ایکس باکس نزده است.

نسخه ای که راک استار گیمز برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ آماده می نماید، یک پورت مستقیم از همان نسخه اصلی بازی است؛ یعنی نه با یک بازسازی طرف هستیم و نه قرار است پیشرفت های فنی یا محتوای نوی در این نسخه وجود داشته باشد. امیدواریم که بازی حداقل با وضوح تصویر بالاتر و نرخ فریم بیشتر اجرا شود، اما حتی از آن هم مطمئن نیستیم. البته تریلری که برای این نسخه پلی استیشن 4 و سوییچ منتشر شده، وضوح تصویر بسیار بالاتری از نسخه اصلی را به تصویر می کشد.

رد دد ریدمپشن یک بسته الحاقی عالی به نام Undead Nightmares هم داشت، که در این نسخه پلی استیشن 4 و سوییچ گنجانده شده است. این بسته الحاقی داستان-محور است و حول زامبی کشی می شود.

رد دد ریدمپشن، که دومین قسمت سری بازی های رد دد است، در سال 2010 روی پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 عرضه شده بود. بازی در همان سال توانست جوایز متعددی کسب کند و طولی نکشید تا از آن به عنوان یکی از برترین ساخته های تاریخ صنعت بازی یاد کنیم.

از لحاظ داستانی، رد دد ریدمپشن دقیقا پس از رد دد ریدمپشن 2 اتفاق می افتد و ادامه قصه جان مارستون و دیگر شخصیت های این بازی مثل داچ و بیل و خاویر را تعریف می نماید؛ در نتیجه اگر فقط رد دد ریدمپشن 2 را بازی نموده اید، باز هم می توانید به راحتی سراغ رد دد ریدمپشن بروید و دنباله داستان و خاتمه این شخصیت ها را هم تجربه کنید.

عرضه نسخه پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ رد دد ریدمپشن برای روز 17 آگوست (26 مرداد) و فقط به صورت دیجیتال در نظر گرفته شده است. قرار است در روز 13 اکتبر، حدودا دو ماه بعد، نسخه دیسکی بازی هم عرضه شود.

در بالا می توانید تریلری که برای این نسخه منتشر شده است را ببینید.

منبع: راک استار گیمز

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 مرداد 1402 بروزرسانی: 16 مرداد 1402 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 970

به "رد دد ریدمپشن به پلی استیشن 4 و سوییچ می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رد دد ریدمپشن به پلی استیشن 4 و سوییچ می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید