رکود کمتر معاملات مسکن در جنوب تهران

به گزارش پرشین بلاگ، فعالان و واسطه های ملکی جنوب تهران از کاهش عمق رکود در معاملات خرید و فروش ملک در چند هفته اخیر خبر می دهند.

رکود کمتر معاملات مسکن در جنوب تهران

به گزارش دنیای اقتصاد، اگرچه مشاوران املاک و فعالان بازار مسکن در نیمه شمالی شهر تهران به ویژه در دو منطقه مصرفی چهار و پنج از بی رونقی معاملات مسکن طی ماه های ابتدایی امسال و همین طور هفته های اخیر خبر می دهند، اما مشاوران املاک در نیمه جنوبی شهر تهران اسم می نمایند: حجم فایل ها و خرید و فروش های اجرا شده نسبت به سال گذشته با افزایش نسبی روبرو بوده است.

آنها با توجه به ویژگی فایل های معامله شده می گویند بخش زیادی از متقاضیان خرید مسکن که اکنون در حال معامله و خرید ملک در این منطقه ها هستند مربوط به گروه متقاضیان تبدیل به احسن هستند. یعنی افرادی که ملک فعلی خود را فروخته و آن را به آپارتمانی با زیربنای بیشتر یا دارای امکانات بیشتر تبدیل می نمایند.

به گفته آنها گروهی از متقاضیان خرید مسکن که اکنون به بازار برگشته اند حاضر به معامله با هر قیمت پیشنهادی از سوی فروشندگان نیستند. ضمن آنکه آنها ترجیح می دهند به علت قیمت پیشنهادی بالای آپارتمان های نوساز، به خرید آپارتمان های با عمربنای بیشتر اقدام نمایند تا به این ترتیب ملکی به قیمت رسیده را خریداری نموده باشند. واسطه های ملکی در منطقه ها نیمه جنوبی شهر تهران در عین حال اسم می نمایند برخلاف رکود کمتر در بازار خرید و فروش املاک میان سال، بازار خرید و فروش املاک کلنگی رونق ندارد.

منبع: فرارو
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 425

به "رکود کمتر معاملات مسکن در جنوب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکود کمتر معاملات مسکن در جنوب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید