زندگی مدافعان سلامت قزوین به تصویر کشیده می شود

به گزارش پرشین بلاگ، خبرنگاران/قزوین تهیه کننده و کارگردان مستند روایت ایثار گفت: چهار قسمت از مجموعه روایت ایثار به شهدای مدافع سلامت قزوین، امیر قاسم جلیلوند، مریم شرف خواه و حسن میانه ساز می پردازد، در حین ساخت مستند با شهید مدافع حرم رسول پورمراد آشنایی پیدا کردیم که با توجه به ویژگی های این شهید بزرگوار یک مستند تک قسمتی به صورت اختصاصی به این شهید اختصاص پیدا کرد و در حال ساخت آن هستیم.

زندگی مدافعان سلامت قزوین به تصویر کشیده می شود

حسین سوهانی در نشست خبری مستند روایت ایثار که امروز 10 تیر ماه در اداره کل بنیاد شهید استان قزوین برگزار گشت، شرح داد: مستند تلویزیونی روایت ایثار به روایت زندگی شهدای مدافع سلامت کشور می پردازد، این مستند آبان 99 در پنج قسمت کلید خورد و منتشر شد، در ادامه به دلیل استقبال بالای مخاطبان و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران تصمیم گرفتیم مستند در 12 قسمت تولید شود.

وی افزود: تا به امروز برای تولید مستند روایت ایثار به شهرهایی مانند آمل، دزفول و استان هایی از جمله فارس، اصفهان و بوشهر سفر کردیم و داستان زندگی شهدای سلامت این شهرها و استان ها را روایت کردیم، در این میان روایت زندگی سه شهید مدافع سلامت قزوین هم به تصویر کشیده شده است.

این کارگردان اظهار کرد: چهار قسمت از مجموعه روایت ایثار به شهدای مدافع سلامت قزوین، امیر قنام جلیلوند، مریم شرف خواه و حسن میانه ساز می پردازد، در حین ساخت مستند با شهید مدافع حرم رسول پورمراد آشنایی پیدا کردیم که با توجه به ویژگی های این شهید بزرگوار یک مستند تک قسمتی به صورت اختصاصی به این شهید اختصاص پیدا کرد و در حال ساخت آن هستیم.

وی گفت: هزینه تولید هر قسمت 50 تا 60 میلیون تومان است، هر قسمت مستند روایت ایثار در 25 دقیقه تولید می شود که این مستند از 9 شبکه تلویزیونی پخش خواهد شد، تا به امروز این مستند از شبکه های یک، سه، افق، سلامت و مستند پخش شده و به مرور زمان از ابتدای محرم در شبکه های دیگر هم به نمایش گذاشته خواهد شد.

سوهانی یادآور شد: از همکاری خوب بنیاد شهید قزوین در ساخت این مجموعه تقدیر می کنم، مستند روایت ایثار با محتوای نمایشی است و باید برخی صحنه های آن بازسازی شود که از خانواده های شهدا استفاده کردیم، نهادهایی مانند علوم پزشکی و استانداری قزوین همکاری های لازم را با ما انجام دادند. 20 نفر در ساخت این مستند با ما همکاری داشتند و سیدمهدی تحویلدار به نام راوی مستند با ما همکاری کرده است.

این کارگردان یادآور شد: مدافعان سلامت یادآور رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند، برای مثال مستندی که در بوشهر ساخته شد روایت خانم بازنشسته ای بود که به محض شیوع کرونا به سر کار برگشته و سه مرحله کرونا گرفته بود اما مرحله چهارم به شهادت رسید.

وی گفت: مستند بیان واقعیت است و هیچ چیزی اضافه نمی کنیم، نوع پرداخت ممکن است متغیر باشد همه تلاش می کنند کار به بهترین شکل ممکن تولید و منتشر شود، تولید هر قسمت از مستند سه روز زمان می برد و برای تدوین دو تا سه هفته زمان نیاز است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 401

به "زندگی مدافعان سلامت قزوین به تصویر کشیده می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندگی مدافعان سلامت قزوین به تصویر کشیده می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید