سامد، پل بی واسطه مدیران برای پاسخ گویی به مطالبات مردمی است
به گزارش پرشین بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان شرقی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی گفت: بخش عمده ای از مسائل و مسائل شهروندان در رابطه با دستگاه های اجرایی، توسط سامانه سامد پاسخ گویی شده و تنها موارد ریشه دار به دستگاه های مربوطه ارجاع داده می گردد.

حمیدرضا قاسم زاده در نشست مدیرکل دفتر ارتباط مردمی و سفرهای نهاد ریاست جمهوری با معاونان استاندار و مدیران استانداری و دستگاه های اجرایی استان، اظهار کرد: دیدارهای مردمی با هدف پیگیری و استخراج مسائل مردم برگزار می گردد.
وی اظهار داشت: هدف دیدارهای مردمی، جلب اعتماد مردم به مجموعه دولتمردان و مجریان است و نشان می دهد که مدیران دغدغه رسیدگی به مسائل و مسائل آنان را دارند.
قاسم زاده تأکید کرد: ارتباط مستقیم با مردم برای آگاهی از دغدغه ها و اهتمام در برطرف مسائل آن ها حائز اهمیت بوده و سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد)، پل بدون واسطه مدیران برای پاسخگویی به مطالبات مردمی است.
به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی؛ وی همچنین گفت: براساس مطالعات اجرا شده 10 درصد مراجعات به استانداری مربوط به این مجموعه بوده و مابقی مراجعات به سایر دستگاه های اجرایی مرتبط بوده است.
منبع: خبرگزاری ایسنا