ساوت گیت: پس از گل دوم مان بازی را بهتر مدیریت کردیم، هنوز احتیاج به پیشرفت داریم

به گزارش پرشین بلاگ، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس معتقد است تیمش پس از به ثمر رساندن گل دوم مقابل لهستان، بازی را بهتر مدیریت نموده است.

ساوت گیت: پس از گل دوم مان بازی را بهتر مدیریت کردیم، هنوز احتیاج به پیشرفت داریم

به گزارش خبرنگاران، گرث ساوت گیت که تیم تحت هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) پیروز شد در سومین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه اروپا، لهستان را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و سومین برد متوالی خود را کسب کند، پس از این ملاقات گفت: می دانستیم که اگر در این بازی به نتیجه لازم نرسیم، مورد انتقاد قرار خواهیم گرفت، اما گاهی اوقات باید روی اعصاب خود کنترل داشت.

وی اضافه نمود: ما برای اینکه تیم سطح بالایی باشیم، هنوز احتیاج به پیشرفت در بعضی موارد داریم. این بازی اما محک خوبی برای ما بود و از حیث ایستادگی آزمون خوبی برای مان بود. در نیمه اول ما فضای لازم در پشت جناحین آنها را به خوبی به دست آوردیم، اما در مقاطعی از بازی پاسکاری مان ضعیف بود. من اما از بازی مان در دقایق پایانی بازی راضی بودم و پس از گل دوم مان بازی را بهتر مدیریت کردیم.

سرمربی تیم ملی انگلیس همچنین درباره اشتباه جان استونز در گلی که لهستان به ثمر رساند، گفت: دروازه ما باز شد، اما نکته جالب توجه این بود که تیم به ویژه جان استونز سریعاً خونسردی خود را دوباره پیدا کرد و به بازی بازگشت. خوشبختانه او سهم مهمی در گل پیروزی ما داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 252

به "ساوت گیت: پس از گل دوم مان بازی را بهتر مدیریت کردیم، هنوز احتیاج به پیشرفت داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساوت گیت: پس از گل دوم مان بازی را بهتر مدیریت کردیم، هنوز احتیاج به پیشرفت داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید