لپ تاپ شیائومی می نوت بوک پرو ایکس با نمایشگر اولد معرفی گردید

به گزارش پرشین بلاگ، همان طور که انتظار داشتیم، ساعاتی قبل شرکت شیائومی در چین از لپ تاپ پرچم دار می نوت بوک پرو ایکس رونمایی کرد. این لپ تاپ از نمایشگر اولد و نسل یازدهم پردازنده های اینتل بهره می برد.

لپ تاپ شیائومی می نوت بوک پرو ایکس با نمایشگر اولد معرفی گردید

از لحاظ ظاهری، می نوت بوک پرو ایکس به نسل های قبلی لپ تاپ های این شرکت شباهت دارد. به اسم مثال می توانیم به استفاده از بدنه آلومینیومی با حاشیه های باریک و تاچ پد عظیم اشاره کنیم. کلیدهای کیبورد از ارتفاع 1.5 میلی متری بهره می برند و حسگر اثر انگشت هم درون دکمه پاور تعبیه شده است. بعلاوه نباید وجود وب کم با رزولوشن 720p را از قلم بیندازیم. وزن لپ تاپ می نوت بوک پرو ایکس به 1.9 کیلوگرم می رسد و میزان ضخیم ترین قسمت آن هم فقط 19 میلی متر است.

شیائومی برای این لپ تاپ از نمایشگر اولد 15.6 اینچی اولد با رزولوشن 3456 در 2160 و رفرش ریت 60 هرتز استفاده نموده که شیشه گوریلا گلس وظیفه محافظت از آن بر عهده دارد. شیائومی مدعی شده که این نمایشگر صد در صد فضای رنگ sRGB و DCI-P3 را پوشش می دهد و حداکثر روشنایی آن هم به 600 نیت می رسد.

خریداران این لپ تاپ بین دو پردازنده اینتل یعنی Core i7-11370H یا Core i5-11300H می توانند دست به انتخاب بزنند. هر دوی آن ها از کارت گرافیک Nvidia RTX 3050Ti بهره می برند و مدل i5 با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD راهی بازار می گردد. مدل i7 هم با رم 32 گیگابایتی و 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

لپ تاپ می نوت بوک پرو ایکس با پورت USB-C، پورت تاندربولت 4، دو پورت USB-a، پورت HDMI 2.1 و جک هدفون به دست کاربران می رسد. انرژی آن به وسیله باتری 80 وات ساعت تأمین می گردد و از سرعت شارژ 130 واتی پشتیبانی می نماید.

کاربران چینی برای خرید مدل i5 این لپ تاپ باید مبلغ 1238 دلار بپردازند و مدل i7 هم با قیمت 1548 دلار راهی بازار می گردد. طبق اعلام شیائومی، این لپ تاپ از تاریخ 9 ژوئیه (18 تیر) به دست کاربران چینی می رسد و در خصوص احتمال عرضه آن در بازارهای جهانی هنوز خبری منتشر نشده است.

منبع: TechAndroids

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 400

به "لپ تاپ شیائومی می نوت بوک پرو ایکس با نمایشگر اولد معرفی گردید" امتیاز دهید

1 کاربر به "لپ تاپ شیائومی می نوت بوک پرو ایکس با نمایشگر اولد معرفی گردید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لپ تاپ شیائومی می نوت بوک پرو ایکس با نمایشگر اولد معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید