مشخصات کلیدی ردمی نوت 13R پرو فاش شد

به گزارش پرشین بلاگ، گوشی های سری ردمی نوت معمولا مورد توجه گسترده ای قرار می گیرند زیرا با وجود ویژگی های مجذوب کننده، با قیمت مناسبی راهی بازار می شوند. ردمی نوت 13R پرو قرار است 5 روز دیگر رسما رونمایی گردد و حالا پیش از رونمایی می توانیم به ویژگی های کلیدی فاش شده از این گوشی بپردازیم.

مشخصات کلیدی ردمی نوت 13R پرو فاش شد

نمایشگر استفاده شده در این گوشی 6.67 اینچ مقدار دارد که به احتمال زیاد مبتنی بر پنل OLED است و رزولوشن FHD+ و رفرش ریت 120 هرتز را ارائه می نماید. بنابراین کاربران با خرید این گوشی، قرار است با نمایشگر بسیار باکیفیتی روبرو شوند که تجربه خیلی خوبی ارائه خواهد نمود. قلب تپنده این گوشی، چیپست میان رده Dimensity 6080 که می تواند تعادل خیلی خوبی را بین عملکرد مناسب و مصرف انرژی پایین ایجاد کند.

انرژی این گوشی از طرف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که این یعنی قرار نیست با عمر باتری پایینی روبرو شویم. در خصوص رم و حافظه داخلی، ظرفیت 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت برای حافظه داخلی تایید شده که البته معین نیست با ظرفیت های مختلفی روبرو می شویم یا نه.

دوربین اصلی این گوشی مبتنی بر سنسور 108 مگاپیکسلی است و در کنار آن سنسور 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. برای ثبت عکس های سلفی هم می توانید از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی استفاده کنید. ضخامت بدنه گوشی به 7.73 میلی متر می رسد و وزن آن فقط 174 گرم است. بنابراین به نظر می رسد ردمی نوت 13R پرو از بدنه خوش دستی بهره می برد.

مدل 12/256 گیگابایتی این گوشی قرار است با قیمت 275 دلار راهی بازار چین گردد و معین نیست که آیا به بازارهای جهانی هم راه پیدا می نماید یا نه.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 آبان 1402 بروزرسانی: 24 آبان 1402 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 991

به "مشخصات کلیدی ردمی نوت 13R پرو فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات کلیدی ردمی نوت 13R پرو فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید