محرابی: مشکل اقتصادی هم باشد، برای ما نیست، نباید کشتی گیر را جریمه کرد

به گزارش پرشین بلاگ، سرپرست تیم کشتی بازار عظیم از تسویه حساب با ورزشکاران این تیم در آینده ای نزدیک اطلاع داد.

محرابی: مشکل اقتصادی هم باشد، برای ما نیست، نباید کشتی گیر را جریمه کرد

کیومرث محرابی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص اینکه هنوز 50 درصد از قرارداد کشتی گیران باشگاه بازار عظیم پس از حضور در لیگ 99 پرداخت نشده است، گفت: بله، اما این مبلغ همین روزها پرداخت می گردد. شاید تا خاتمه بهمن با همه تسویه حساب گردد. اگر این مبلغ تا امروز پرداخت نشده، به این دلیل است که می خواستیم کل رقم به جامانده به حساب کشتی گیران واریز و تبدیل به رقم قابل توجهی گردد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازار عظیم برای تأمین قرارداد کشتی گیرانش با مشکل روبرو شده است یا خیر، توضیح داد: بازار عظیم یا بیمه رازی سابق، جزو تیم های عظیم لیگ کشتی بوده و خوش حسابی، یکی از دلایل اصلی تداوم حضور این باشگاه در مسابقات بوده است. مسائل اقتصادی وجود دارد، اما نه به آن شکل که حقوق کشتی گیران خود را پرداخت نکنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

در این سال ها از هیچ کشتی گیری رقمی کم نکرده ایم و جریمه ای در کار نبوده؛ چون واقعاً روا نیست از پول کشتی گیر کم گردد.، سرپرست تیم بازار عظیم ضمن بیان این جمله اعلام کرد: بسیاری از آنها این پول را سر سفره خانواده خود می برند. اگر شکستی هم در کار باشد، ناشی از اتفاق است و ما کسی را به این خاطر جریمه نمی کنیم. تنبیه انضباطی کشتی گیر غیرمنطقی است و بچه ها همه پهلوان هستند. آنها درآمد دیگری جز لیگ ندارند و همواره کشتی باعث عزت و اعتبار ورزش ایران بوده است. مسئولان باشگاه ما هرگز حاضر نمی شوند که به هر دلیل بخواهند از رقم قرارداد کشتی گیران کسر نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 159

به "محرابی: مشکل اقتصادی هم باشد، برای ما نیست، نباید کشتی گیر را جریمه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرابی: مشکل اقتصادی هم باشد، برای ما نیست، نباید کشتی گیر را جریمه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید