نمایش 50 میلیارد تومان اثر هنری در نمایشگاه صنایع دستی کرمان

به گزارش پرشین بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی کرمان گفت: چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و پنجمین نمایشگاه سراسری گردشگری از 5 تا 9 آبان در کرمان برگزار می شود.

نمایش 50 میلیارد تومان اثر هنری در نمایشگاه صنایع دستی کرمان

فریدون فعالی در جلسه کارگروه گردشگری استان کرمان که با حضور معاون عمرانی استانداری کرمان و دیگر اعضای این کارگروه برگزار شد، با اشاره به برگزاری چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و پنجمین نمایشگاه سراسری گردشگری استان کرمان از تاریخ 5 تا 9 آبان امسال گفت: 50 میلیارد تومان اثر هنری در نمایشگاه سراسری صنایع دستی استان کرمان به معرض نمایش گذاشته می شود.

او افزود: برنامه ریزی لازم برای بهتر برگزار شدن این 2 نمایشگاه با همکاری دستگاه های مرتبط، شرکت ها و بنگاه های اقتصادی و گردشگری بزرگ استان های تهران و کرمان انجام گرفته است و به زودی شاهد برگزاری نمایشگاه هایی پرشور در حوزه گردشگری و صنایع دستی این استان خواهیم بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه 3 هزار مترمربع فضا برای برگزاری 2 نمایشگاه بیان شده در نظر گرفته شده است، بیان نمود: 2 هزار مترمربع به حوزه صنایع دستی و هزار مترمربع به حوزه گردشگری اختصاص داده شده است.

او بیان نمود: در پنجمین نمایشگاه سراسری گردشگری، 3 رویداد گردشگری سلامت، طبیعت و خوراک برگزار می شود که به جذابیت نمایشگاه بیان شده کمک زیادی می کند.

فعالی از حضور 180 هنرمند صنایع دستی از استان کرمان و دیگر استان های کشور در چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی این استان خبر داد و گفت: با توجه به توسعه صنایع دستی استان کرمان، طی سال های گذشته، امسال 90 غرفه برای هنرمندان داخل استان و 90 غرفه دیگر برای هنرمندان خارج از استان در نظر گرفته شده است.

او شرح داد: شاخص ها برای انتخاب هنرمندان برای حضور در نمایشگاه صنایع دستی تجاری سازی، کمیت و کیفیت، برندسازی، نشان ملی و تجارت الکترونیک آثار هنری هنرمندان بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: تولید زنده رشته های منسوخ شده و بومی استان کرمان را نیز در حاشیه نمایشگاه صنایع دستی خواهیم داشت.

خبرنگاران کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1401 بروزرسانی: 24 مهر 1401 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 845

به "نمایش 50 میلیارد تومان اثر هنری در نمایشگاه صنایع دستی کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش 50 میلیارد تومان اثر هنری در نمایشگاه صنایع دستی کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید