هزینه اجاره واحد های بالای150 متر در جنوب مرکز

به گزارش پرشین بلاگ، برای اجاره خانه های متراژ بالا در جنوب تهران به حداقل 800 میلیون تومان بودجه برای رهن اولیه احتیاج دارید.

هزینه اجاره واحد های بالای150 متر در جنوب مرکز

به گزارش اقتصاد آنلاین، معمولا اشخاصی که در پی خانه هایی با متراژ بالای 150 متر در جنوب تهران هستند، می دانند خانه های نوساز کمتر با متراژ بالا در این منطقه ها پیدا می گردد یا اصلا قصد سکونت در آن را ندارند و به منظور اجاره برای انبار و ... از آن استفاده می نمایند.

به هر روی در این گزارش سعی نموده ایم خانه های بالای 150 متر را در منطقه ها جنوبی مرکز مورد آنالیز قرار دهیم تا یک دیدگاه کلی در این باره به دست آورید. بعلاوه توجه داشته باشید که اغلب خانه های متراژ بالای قابل سکونت که آپارتمانی هستند در نازی آباد و فلاح پیدا می شوند.

مثلا می توانید یک واحد 165 متری یک سال ساخت در فلاح با 800 میلیون تومان پول پیش و 6 میلیون تومان پرداختی ماهیانه اجاره کنید، اما وقتی به متراژ های بالای 200 متر می رسیم دیگر نه از خانه های نوساز خبری هست و نه آپارتمانی.

برای یک خانه ویلایی 255 متری در میدان خراسان؛ که پیش از دهه 70 ساخته شده باید یک میلیارد ودیعه و 5 میلیون تومان اجاره بها پرداخت کنید.

با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه اجاره خانه در پیروزی تهران به دست می آورید.

منبع: فرارو
انتشار: 31 مرداد 1402 بروزرسانی: 31 مرداد 1402 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 975

به "هزینه اجاره واحد های بالای150 متر در جنوب مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه اجاره واحد های بالای150 متر در جنوب مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید