پرسپولیس می تواند خودش را از دیگر تیم های لیگ جدا کند

به گزارش پرشین بلاگ، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس می تواند خودش را از دیگر تیم ها جدا کند اما باید روی کارهای روانی و تاکتیکی بیشتر کار و دقت کند.

پرسپولیس می تواند خودش را از دیگر تیم های لیگ جدا کند

حسین عبدی در گفت وگو با خبرنگاران درباره عملکرد پرسپولیس و رجحان این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: این سه امتیاز خیلی مهم بود و پرسپولیسی ها توانستند خودشان را به بالای جدول برسانند اما در نیمه اول، پرسپولیس توفیق چندانی نداشت و حتی نفتی ها یک موقعیت خیلی خوب داشتند که نتوانستند استفاده نمایند. اواخر بازی، پرسپولیس چند موقعیت ایجاد کرد و تا محوطه جریمه هم خوب ظاهر شد اما در ادامه ناموفق بود.

او ادامه داد: در نیمه دوم، تغییراتی که انجام شد در دقایق ابتدایی بازی مثمرثمر بود و توانستیم بهتر بازی کنیم اما باز هم در ادامه، بازی متعادل شد و کمتر دیدیم پرسپولیس، نفت مسجدسلیمان را تحت فشار قرار دهد. یک توپ هم عبدی نتوانست گل کند که این باعث می گردد تیم و بازیکنان نتوانند فرایند رو به رشدشان را ادامه دهند اما نکته ای که وجود دارد این است که وقتی پرسپولیس گل می زند راحت تر بازی می نماید و سعی می نماید گلش را حفظ کند و بازی را تحت شعاع قرار می دهد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان این که قبل از گل استرس در تیم پرسپولیس حاکم است و گاهی اوقات بازیکنان به خاطر این استرس از بازی خودشان فاصله می گیرند، گفت: باید از نظر روحی و روانی کار گردد و تیم بتواند از دقیقه یک تا دقیقه 90 کار خودش را انجام دهد. اگر بتوانند در دقایق ابتدایی تیم حریف را تحت فشار قرار دهند و به گل برسند، برترین شرایط اتفاق خواهد افتاد. گلزنی سریع در ابتدای بازی فلسفه پرسپولیس است و باید بتوانند این فرایند را ادامه دهند.

او اضافه نمود: فقط چند تیم در لیگ هستند که می توانند خودشان را متمایز نمایند و بقیه تیم ها در میانه ها و اواخر جدول خواهند بود. این را می توان از نوع بازی های همه تیم ها دید. بازی های سال جاری اکثرا پایاپای است و کار برای تیم های مدعی هم سخت خواهد بود. هنوز ندیده ام تیمی بتواند خودش را از بقیه تیم ها جدا کند. البته هنوز خیلی مانده و پرسپولیس می تواند خودش را از دیگر تیم ها جدا کند اما باید روی کارهای روانی و تاکتیکی بیشتر کار و دقت کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 626

به "پرسپولیس می تواند خودش را از دیگر تیم های لیگ جدا کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس می تواند خودش را از دیگر تیم های لیگ جدا کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید