یک کودک به تیم داوری دربی اضافه شد!

به گزارش پرشین بلاگ، کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای مسابقه فینال جام حذفی تدابیر ویژه ای را در نظر گرفته تا کمترین اشتباه داوری را ببینیم.

یک کودک به تیم داوری دربی اضافه شد!

اشکان خورشیدی در حالی به عنوان داور اول مسابقه تیم های استقلال و پرسپولیس معرفی شده که در کنار نام این داور، لیست بلندبالایی از اسامی چهره های سرشناس به چشم می خورد که در نوع خود جالب است. علیرضا ایلدروم و حسن ظهیری یاری های اول و دوم خورشیدی در دربی مرکز هستند و محمدحسین ترابیان هم به عنوان داور چهارم انتخاب شده است.

محمدحسین زاهدی فر و علی اصغر مؤمنی دو داور پشت دروازه هستند و محمد راهی هم در نقش یاری داور ذخیره نامش از سوی کمیته داوران مطرح شده است. مسئولیت نظارت ویژه بر عملکرد داوران هم بر عهده محمود رفیعی گذاشته شده است و بعلاوه علی خسروی ناظر داوری مسابقه دربی در فینال جام حذفی خواهد بود.

تیم داوری دربی 101 قبل از آغاز بازی همراه یکدیگر وارد چمن آزادی شدند تا شرایط زمین و بعلاوه دروازه ها را چک نمایند و در نهایت کنار هم عکسی به یادگار برداشتند.

نکته قابل توجه حضور فرزند محمدحسین ترابیان داور چهارم دربی کنار زمین و در عکس یادگاری است. ترابیان امروز برای همواره از دنیای قضاوت خداحافظی می نماید و به همین دلیل پسر خود را نیز به استادیوم برده است.

منبع: فرارو
انتشار: 13 خرداد 1402 بروزرسانی: 13 خرداد 1402 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 944

به "یک کودک به تیم داوری دربی اضافه شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک کودک به تیم داوری دربی اضافه شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید