شوک به پرسپولیس؛ مهاجم سرخ ها دربی را از دست داد

به گزارش پرشین بلاگ، مهاجم برزیلی پرسپولیس به دلیل مصدومیت از لیست دربی فینال حذفی کنار رفت.

شوک به پرسپولیس؛ مهاجم سرخ ها دربی را از دست داد

به گزارش خبرنگاران در فاصله حدود 24 ساعت تا دربی فینال حذفی و تقابل دوباره استقلال و پرسپولیس برای دستیابی به آخرین جام فصل، اردوگاه سرخ ها نیز با خبر مصدومیت یکی از بازیکنان تیمش روبرو شده است.

لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس که در نیم فصل جایگزین یورگن لوکادیا شده بود تا ضعف تهاجمی سرخ ها را حل نماید، اکنون شانس حضور در دربی فینال حذفی را با بدشانسی از دست داد تا برنامه های یحیی گل محمدی برای جریان بازی با تغییراتی همراه شود.

سرمربی پرسپولیس که بعد از دستیابی به آمادگی این مهاجم برزیلی فرصت مناسبی را در اختیار وی قرار داده بود، در ادامه روی به زوج عیسی آل کثیر و وحید امیری آورد که تاثیرگذاری بیشتری از خود به جا گذاشتند و پریرا غالبا به عنوان مهره تعویضی و برای فشار روی مدافعان حریف در دقایق پایانی فرصت به دست می آورد.

با این حال در آستانه دربی، یحیی گل محمدی این مهاجم برزیلی را نیز به دلیل مصدومیت از لیست خود خارج کرد تا سرخ ها نیز با یک بازیکن مصدوم تا این لحظه آماده دربی شماره یکصد و یک شوند و دستیابی به آخرین جام فصل شوند.

اکنون در لیست پرسپولیس عیسی آل کثیر، مهدی عبدی و شیخ دیاباته به عنوان مهاجمان تخصصی حضور دارند و باید دید شرایط به سود کدامیک برای دستیابی به گل در این جدال سرنوشت ساز خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 خرداد 1402 بروزرسانی: 11 خرداد 1402 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 943

به "شوک به پرسپولیس؛ مهاجم سرخ ها دربی را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک به پرسپولیس؛ مهاجم سرخ ها دربی را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید