13 هتل پر فروش مشهد از نظر کاربران سایت خبرنگاران ! (طراحی سایت)

به گزارش پرشین بلاگ، در شهر مشهد شاهد هتل های مختلفی هستیم و این مسئله باعث شده تا یکی از مهم ترین سوالاتی که همیشه پرسیده می گردد این است که کدام یک از هتل های مشهد، جزو هتل پر فروش مشهد به شمار میرود و محبوبیت بسیار زیادی در بین گردشگران و زائران دارد؟

13 هتل پر فروش مشهد از نظر کاربران سایت خبرنگاران ! (طراحی سایت)

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به منظور پاسخ به این سوال بسیار مهم در این مطلب قصد داریم تا شما را با 13 هتل پر فروش مشهد آشنا نموده و در خصوص این هتل ها اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

هتل پر فروش مشهد | هتل درویشی مجلل

هتل درویشی مجلل مشهد یکی از هتل های پر متقاضی مشهد به شمار میرود. این هتل پنج ستاره در خیابان امام رضا (ع) واقع شده است و محل قرارگیری این هتل در اصلی ترین خیابان منتهی به حرم امام رضا (ع) است.

یکی از موضوعات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که فاصله این هتل تا حرم 1/4 کیلومتر است به همین علت شما می توانید این جهت را تنها در ده دقیقه طی نموده و به صورت پیاده به سمت حرم حرکت کنید.

هتـل درویشی مشهد دارای 23 طبقه بوده و در آن شاهد 223 باب اتاق و سوئیت هستیم و شما می توانید متناسب با بودجه خود در این هتل اقامت کنید.

هتل فردوسی

هتـل فردوسی که جز هتل های سه ستاره شهر مشهد به شمار میرود، یکی از هتل های پرفروش مشهد شناخته می گردد. این هتل در مرکز شهر مشهد قرار گرفته و فرآیند ساخت آن در سال 1377 انجام شد.

البته نکته مهمی که باید بدانید این است که در سال 1396 شاهد بازسازی دوباره هتل فردوسی مشهد بودیم. این هتل در 14 طبقه ساخته شده و در آن شاهد 148 باب اتاق هستیم. از مهم ترین ویژگی های هتل فردوسی می توان به موقعیت عالی هتل، نزدیکی به مراکز تجاری و… اشاره نمود.

هتل پر فروش مشهد | هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی یکی از بزرگ ترین هتل های کشور به شمار میرود. این هتل به نحوی ساخته شده است که دارای معماری خاص بوده و از نظر طراحی جز بهترین هتل های کشور به شمار میرود.

ساخت هتل قصر طلایی در سال 89 انجام شد و مهم ترین ویژگی این هتل موقعیت عالی آن در خیابان امام رضا(ع) است.

از نظر طراحی هتل قصر مشهد 20 طبقه داشته و 358 باب اتاق و سوئیت در آن وجود دارد. دیگر ویژگی های مهم این هتل می توان به تنوع اتاق ها و امکانات هتل قصر به حساب آورد. از مهم ترین امکانات رفاهی و تفریحی این هتل می توان به سونا، استخر، سالن بیلیارد و.. اشاره نمود. تمامی این موارد باعث شده تا این هتل، محبوبیت بسیار زیادی در بین زائران داشته باشد.

هتل کیانا

هتل کیانا مشهد یکی از هتل های زیبا شهر مشهد است و جز هتل های 4 ستاره این شهر به شمار میرود. فرآیند ساخت هتل کیانا در سال 1391 به سرانجام رسید. هتل کیانا به شکل 7 طبقه ساخته شده و دارای 110 واحد اقامتی است.

در هتل کیانا مشهد شاهد انواع مختلفی از اتاق ها هستیم. اگر بخواهیم شما را با اتاق های موجود در هتل کیانا آشنا کنیم، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دو تخته تویین
  • اتاق VIP
  • کانکت
  • 2 تخته سینگل
  • دو تخته دبل

بعلاوه رستوران این هتل در طبقات همکف و نیم طبقه هتل واقع شده است. یکی از مهم ترین ویژگی های هتل کیانا مشهد فاصله کم این هتل تا حرم مطهر امام رضا است و این هتل با حرم امام رضا در حدود 500 متر است.

اگر بخواهیم به آنالیز امکانات این هتل بپردازیم باید گفت که این هتل دارای استخر، سونا، حمام ترکی، لمکده، کافی شاپ، خدمات ماساژ، فضای بازی بچه ها و… اشاره داشت. از دیگر امکانات موجود در هتل کیانا می توان به سالن کنفرانس، اتاق میهمانی، اتاق مخصوص جلسات کاری و… اشاره داشت.

هتل الماس هتل پر فروش مشهد | 1

هتل الماس نیز در طبقه بندی هتل پرفروش مشهد به شمار میرود. این هتل در سال 1392 افتتاح شده و به منظور بهبود شرایط آن در سال 1394 شاهد بازسازی این هتل بودیم.

موضوع مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که هتل الماس 1 در کنار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) قرار گرفته و از نظر موقعیت مکانی در خیابان امام رضا واقع شده است.

مسئله دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که در هتل الماس که جز هتل های 4 ستاره است، شاهد انواع مختلفی از اتاق ها هستیم و امکانات رفاهی و آسایشی گوناگونی در این هتل وجود دارد.

از دیگر ویژگی های این هتل می توان به نزدیکی این هتل به مکان هایی چون بازار رضا و هفده شهریور اشاره داشت.

هتل الماس 2

یکی دیگر از محبوب ترین هتل های موجود در شهر مشهد، هتل الماس 2 است. این مجموعه در اسفند سال 1395 افتتاح شده است. در این هتل شاهد 218 اتاق با امکانات رفاهی مختلف هستیم که در 25 طبقه ساخته شده است.

موضوع مهمی که باید به آن توجه کنید این است که در هر طبقه از هتل الماس 2 شاهد معماری های مختلفی از ملل هستیم. به عنوان مثال شاهد اتاق هایی به سبک ایران باستان، روسی، ترکی، رومی، آفریقایی، عربی و… هستیم. این مسئله باعث شده تا هتل الماس 2 محبوبیت بسیار زیادی در بین زائران و گردشگران پیدا نموده و تبدیل به هتل پرفروش مشهد گردد.

هتل پر فروش مشهد | هتل قصر

هتل قصر یکی از قدیمی ترین و بهترین هتل های موجود در شهر مشهد به شمار میرود. این هتل پنج ستاره در سال 1356 در خیابان امام رضا افتتاح شد. به منظور بهبود شرایط هتل قصر، فرآیند بازسازی این هتل در سال 1396 انجام شد.

موضوع مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که این هتل فاصله کمی تا حرم امام رضا (ع) داشته و فاصله این هتل تا حرم تنها 800 متر است. از نظر طراحی، هتل قصر 12 طبقه داشته و در آن شاهد 220 باب اتاق و سوئیت های مدرن هستیم.

هتل ایران زمین

هتل ایران زمین که جزو هتل پرفروش مشهد به شمار میرود، مجموعه ای است که در بهمن 1393 در کنار حرم امام حضرت رضا (ع) افتتاح شده است. این هتل دارای 6 طبقه بوده و در آن شاهد 90 باب اتاق هستیم.

موضوع مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که هتل ایران زمین دارای امکانات رفاهی بسیار خوب است. از دیگر ویژگی های هتل ایران زمین می توان به موقعیت خوب این هتل و نزدیکی آن به حرم مطهر اشاره نمود.

بعلاوه این هتل به بازار رضا و بازار هفده شهریور نیز نزدیک بوده و این مسئله به شما یاری می نماید تا بتوانید پس از اقامت در هتل ایران زمین، به راحتی به مراکز خرید شهر مشهد دسترسی پیدا کنید.

هتل جواد

هتل جواد مشهد که یکی از هتل های چهار ستاره شهر مشهد به شمار میرود، یکی از هتل های خاص این شهر به شمار میرود.

این هتل چشم اندازی زیبایی به حرم امام رضا(علیه السلام) دارد. از نظر موقعیت مکانی، هتل جواد در خیابان امام رضا واقع شده است. فرآیند افتتاح این هتل در سال 1391 صورت گرفته است.

هتل جواد مشهد یکی از نزدیک ترین هتل های شهر مشهد است که فاصله بسیار کمی تا حرم امام رضا (ع) دارد و این مسئله باعث شده تا هتل جواد محبوبیت بسیار زیادی در بین زائران داشته باشد. از نظر معماری و طراحی این هتل در 8 طبقه ساخته شده است و در آن شاهد 105 واحد اقامتی هستیم.

هتل پر فروش مشهد | هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا جز هتل پرفروش مشهد به شمار میرود. این هتل پنچ ستاره زیبا و خاص از ورودی خیابان شیرازی به حرم امام رضا (ع) ارتباط داشته و این مسئله به شما یاری می نماید تا پس از اقامت در این هتل، بتوانید به راحتی به حرم امام رضا (ع) دسترسی پیدا کنید.

از مهم ترین ویژگی های هتل مدینه الرضا می توان به محیط زیبا، معماری اصیل، نمای عالی و… اشاره نمود. هتل مدینه الرضا در سال 1392 افتتاح شده است. موضوع مهمی که باید بدانید این است که هتل مدینه الرضا دارای 18 طبقه بوده و در آن شاهد 288 باب سوئیت و اتاق های مدرن هستیم.

هتل سی نور

هتل پنج ستاره سی نور مشهد جزو هتل پرفروش مشهد به شمار میرود. نکته جالبی که باید به آن توجه داشته باشید این است هتل سی نور در سال 1393 و مصادف با ولادت امام رضا (علیه السلام) افتتاح گشت.

از نظر طراحی و معماری هتل سی نور دارای 22 طبقه بوده و در آن شاهد 286 باب اتاق و سوئیت هستیم. این هتل دارای امکانات رفاهی ویژه ای است و این مسئله باعث افزایش محبوبیت هتل سی نور شده است.

از نظر موقعیت مکانی هتل سی نور در خیابان هفده شهریور واقع شده است و این مجموعه فاصله کمی تا حرم مطهر حضرت امام رضا (علیه السلام) نیز دارد.

هتل پر فروش مشهد | هتل مشهد

هتل مشهد یکی از هتل های چهار ستاره شهر مشهد به شمار میرود. این هتل جز قدیمی ترین و نزدیک ترین هتل های شهر مشهد به شمار میرود.

هتل مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است و ویو زیبایی به حرم امام رضا (علیه السلام) دارد. این هتل در سال 1353 افتتاح شد و بازسازی این هتل در سال 1399 صورت گرفته است. از نظر معماری و طراحی، این هتل دارای 10 طبقه بوده و در آن شاهد 137 باب اتاق و سوئیت هستیم.

هتل سارینا

هتل سارینا مشهد یکی از هتل های چهر ستاره در شهر مشهد است. این هتل در فروردین سال 1398 افتتاح شده است. از نظر طراحی این هتل 8 طبقه داشته و در آن شاهد 210 اتاق هستیم.

هتل سارینا در خیابان جهاد قرار داشته و از مهم ترین ویژگی های این هتل می توان به دسترسی آسان به حرم مطهر رضوی اشاره نمود.

از نظر موقعیت مکانی، هتل سارینا به بازار رضا، آرامگاه شیخ مومن استرآبادی و… دسترسی داشته و شما می توانید پس از اقامت در هتل سارینا، به راحتی به این مکان ها دسترسی پیدا کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 821

به "13 هتل پر فروش مشهد از نظر کاربران سایت خبرنگاران ! (طراحی سایت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 هتل پر فروش مشهد از نظر کاربران سایت خبرنگاران ! (طراحی سایت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید