7 کرم مرطوب کننده محبوب و پرفروش برای پوست خشک

به گزارش پرشین بلاگ، دنبال کرم مرطوب کننده ای می گشت که برترین نتیجه را برای پوست شما داشته باشد؟ پوست مرطوب و سالم، مهم ترین پیش احتیاج طراوت و شادابی ظاهر شماست؛ به همین علت انتخاب محصول مناسب، اهمیت بسیار زیادی دارد. هر چند که کرم مرطوب کننده باید در روتین روزانه انواع پوست باشد، اما پوست های خشک و حساس به شکل ویژه ای به این محصول احتیاج دارند. در این مقاله پرفروش ترین کرم های مرطوب کننده برای پوست خشک را به شما معرفی می کنیم، تا بتوانید به راحتی برترین ها را انتخاب کنید.

7 کرم مرطوب کننده محبوب و پرفروش برای پوست خشک

پرفروش ترین کرم های مرطوب نماینده برای پوست خشک و حساس

1. کرم نرم نماینده اوسرین و اوره 10 درصد ثمین

کرم ثمین با داشتن اوره 10 درصد و اوسرین، انتخاب مناسبی برای پوست های خشک و آسیب دیده است. اوره موجود در ترکیبات، به پوست یاری می نماید تا رطوبت خود را حفظ کند و روند بازسازی آن سریع تری داشته باشد. این ماده در لایه های عمیق پوست نفوذ نموده و خشکی و آسیب دیدگی پوست را درمان می نماید. اوسرین نیز یک مرطوب نماینده قوی است که به خوبی از پوست دست شما محافظت می نماید.

کرم مرطوب نماینده ثمین، احساس خارش ناشی از خشکی پوست را به طور قابل توجهی کاهش می دهد و به پوست شما آرامش می بخشد. این کرم با فرمولاسیون خاص خود، برای استفاده روزانه پوست های خشک و آسیب دیده بسیار مناسب است.

2. کرم آبرسان بایو آکوا مدل هیالورنیک اسید کلاژن

کرم مرطوب نماینده بایو آکوا مدل هیالورنیک اسید کلاژن، از پرفروش ترین کرم های مرطوب نماینده برای پوست خشک است. این کرم با ترکیب منحصر به فرد خود، علاوه بر تنظیم PH، پوست را به صورت عمیق مرطوب می نماید و باعث از بین رفتن جای لک ها و جوش ها می گردد. بعلاوه ترکیبات موجود در این محصول، خطوط و چین وچروک های ریز و سطحی روی پوست شما را کاهش می دهد.

اسید هیالورونیک، به عنوان یک مرطوب نماینده طبیعی، رطوبت را به لایه های عمیق پوست می رساند و آن را آبرسانی می نماید. از طرفی دیگر، کلاژن یک پروتئین ضروری برای تقویت خاصیت ارتجاعی پوست است و به بهتر شدن ساختار پوست یاری می نماید. وجود این دو ماده موثر در ترکیبات کرم بایو آکوا، پوست خشک و آسیب دیده شما را به خوبی تغذیه می نماید و لطافت و شادابی به آن می بخشد.

از آن جایی که بافت این محصول بسیار سبک است، به سرعت جذب پوست می گردد و از احساس چربی جلوگیری می نماید؛ و به همین علت گزینه ای فوق العاده برای روتین پوستی روزانه شماست.

3. کرم آبرسان سیمپل مدل Rich

اگر دنبال یک محصول بدون مواد شیمیایی مضر می شد، کرم آبرسان سیمپل مخصوص شماست. این کرم که برای پوست های خشک فراوری شده است، هیچ پارابن و الکلی ندارد و می توانید به راحتی به آن اعتماد کنید. این محصول بر پایه آب است و به همین علت در کنار سایر ویژگی های عالی خود، جذب بالایی دارد و باعث ایجاد احساس سنگینی یا چربی روی پوست نمی گردد.

وجود ویتامین E و B5 در ترکیبات کرم سیمپل، به تغذیه عمیق پوست خشک یاری می نماید و باعث محافظت از آن، در برابر ترک های پوستی آزار دهنده می گردد. از آن جایی که در این کرم از رایحه خاصی استفاده نشده، برای افرادی که نسبت به بوی محصولات حساس اند، گزینه بسیار مناسبی است.

4. کرم مرطوب نماینده قوی ویتامین E و هیالورونیک مای

یکی از پرفروش ترین کرم های مرطوب نماینده برای پوست خشک در خبرنگاران ، کرم مای است. این محصول با فرمولاسیون فوق العاده خود، یک انتخاب عالی برای پوست های خشک است. ویتامین E موجود در کرم، یک آنتی اکسیدان قوی است که از پوست در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد و عوامل محیطی آسیب زا محافظت می نماید و باعث جوانی و سلامت پوست می گردد. هیالورونیک اسید نیز به عنوان یک عامل مرطوب نماینده قوی، رطوبت طبیعی پوست را حفظ می نماید و احساس نرمی و لطافت به پوست شما می بخشد.

استفاده منظم از کرم مرطوب نماینده مای، به عنوان یک قدم موثر در روتین مراقبت های پوستی روزانه، باعث احیای پوست خشک می گردد.

5. کرم مرطوب نماینده صورت و دست لافارر مدل 03

یکی دیگر از پرفروش ترین کرم های مرطوب نماینده برای پوست خشک، کرم صورت و دست لافارر مدل 03 است. این محصول با داشتن چندین ماده موثر و فوق العاده، به خوبی تغذیه و بازسازی پوست شما را بر عهده می گیرد. عصاره های گل آویشن و کالاندولای موجود در کرم، با خاصیت های ضد التهابی و آرامش بخش خود، از احتمال تحریک و آلودگی های ناشی از خشکی پوست جلوگیری می نمایند.

بعلاوه وجود آلوئه ورا در این کرم، باعث رطوبت رسانی و ترمیم پوست خشک می گردد و از ترک های پوستی که یکی از بزرگ ترین مسائل این نوع پوست است، جلوگیری می نماید. در نهایت روغن زیتون و بادامی که در ترکیبات آن است، رطوبت مورد احتیاج پوست را تامین می نماید و لذت داشتن پوستی نرم و سالم را به شما هدیه می دهد.

6. کرم مرطوب نماینده پریم سری Matex مدل Moist-24

کرم مرطوب نماینده پریم سری Matex، یکی از برترین و پرفروش ترین محصولات برای پوست های خشک است. در حقیقت ویژگی های منحصر به فرد و ترکیبات فوق العاده آن، تمام احتیاجهای پوست شما را رفع می نماید. این کرم علاوه بر جذب سریع، ماندگاری بسیار زیادی دارد و تا 24 ساعت پوست شما را نرم و مرطوب نگه می دارد.

عصاره گیاه Imperata Cylindrica موجود در این محصول، که به عنوان یک مرطوب نماینده طبیعی شناخته می گردد که باعث رطوبت رسانی عمیق پوست شده و از آن در برابر خارش ها و ترک های آزار دهنده ، مراقبت می نماید. بعلاوه عصاره های گیاه ماکادمیا، روغن هسته انبه و روغن نارگیل با فرمولاسیون خاص خود، مسئول لطافت و انعطاف پوست شما هستند.

علاوه بر تمام ویژگی های گفته شده، کرم پریم با داشتن اسید های چرب ضروری مانند امگا 3 و امگا 6، ویتامین E، ترکیبات Q10 و آنتی اکسیدان ها، به تغذیه عمیق پوست یاری می نماید و با محافظت از پوست در برابر آسیب های ناشی از آلودگی و پیری، جوانی را به شما هدیه می دهد. از آن جایی که در ترکیبات این محصول، لانولین، پارابن و هرگونه مواد آلرژی زای دیگری وجود ندارد، مانع از تحریک و حساسیت های پوستی می گردد؛ و به همین علت یک انتخاب امن و مطمئن برای تمام کسانی است که پوست حساسی دارند.

7. کرم مرطوب نماینده قوی درمالیفت مدل Hydralift Intensive

اگر دنبال محصولی می شد که علاوه بر کیفیت و ماندگاری خوب، قیمت مناسبی نیز داشته باشد، ما کرم مرطوب نماینده درمالیفت را پیشنهاد می کنیم. این کرم با نفوذ به عمیق ترین لایه های پوست، آن را به خوبی تغذیه و آبرسانی می نماید.

کرم مرطوب نماینده درمالیفت که برای پوست های خشک و حساس فراوری شده است، می تواند تا 24 ساعت رطوبت پوست شما را تامین کند. در حقیقت این محصول از تبخیر سطحی پوست جلوگیری، و رطوبت لایه شاخی پوست بیرونی ترین لایه را حفظ می نماید؛ به همین علت باعث از بین رفتن ترک ها و خشکی های پوستی می گردد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 مرداد 1402 بروزرسانی: 18 مرداد 1402 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 971

به "7 کرم مرطوب کننده محبوب و پرفروش برای پوست خشک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 کرم مرطوب کننده محبوب و پرفروش برای پوست خشک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید