8 کتاب تخصصی مرتبط با وزارت میراث فرهنگی رونمایی شد

به گزارش پرشین بلاگ، این 8 عنوان کتاب امروز سه شنبه 16 آبان 1402 در مراسم آنالیز عملکرد دو ساله وزارت میراث فرهنگی که در قالب هشتمین همایش افق تحول در محل سالن همایش های موزه ملی ایران برگزار گردید، رونمایی شد.

8 کتاب تخصصی مرتبط با وزارت میراث فرهنگی رونمایی شد

این کتاب ها شامل یک عنوان کتاب به نام سند منظره وزارتخانه، شش جلد کتاب با عنوان دستنامه مخصوص مدیران و یک عنوان کتاب با موضوع ثبت آثار جهانی است.

علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در معرفی این کتاب ها گفت: عمده کتاب هایی که امروز رونمایی می گردد، دستنامه ای برای مدیران است؛ آنچه یک مدیرکل استان باید بداند و آنچه که معاونان سه حوزه تخصصی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در استان باید بدانند.

وی اضافه نمود: در این کتاب ها توضیحاتی ارائه شده و اهم قوانین و مقررات در این کتاب ها به طور خلاصه آمده است.

دارابی گفت: کتاب آنچه مدیرکل یک استان باید بداند حاصل گفت وگو با 10 نفر از مدیران باسابقه وزارتخانه و دریافت تجربیات آنان است که یک سال ونیم جمع آوری و تدوین این کتاب به طول انجامیده است.

قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی اضافه نمود: یک کتاب مربوط به ثبت جهانی آثار میراث فرهنگی ایران به وسیله یونسکو است و یک کتاب مهم دیگر مربوط به سند منظره 10 ساله وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه رونمایی از این کتاب ها از کوشش های علی دارابی معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی برای کوشش درخصوص تدوین و انتشار این کتب تشکر و قدردانی کرد.

منبع: گردشبان
انتشار: 17 آبان 1402 بروزرسانی: 17 آبان 1402 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 990

به "8 کتاب تخصصی مرتبط با وزارت میراث فرهنگی رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 کتاب تخصصی مرتبط با وزارت میراث فرهنگی رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید