آخرین شرایط احداث شهرک ماهیان زینتی در قم

به گزارش پرشین بلاگ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: پروژه احداث شهرک ماهیان زینتی اکنون در مرحله برطرف مسائل زیر ساختی است.

آخرین شرایط احداث شهرک ماهیان زینتی در قم

محمدرضا حاجی رضا، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم در حاشیه جلسه شورای توسعه و مدیریت برنامه ریزی استان، توسعه گلخانه ها، کشت گیاهان دارویی و فراوری در حوزه صنایع تبدیلی را از اولویت های پیش روی جهاد کشاورزی مطرح نمود وگفت: تا آخر سال جاری حداقل 10 پروژه مهم و شاخص در این بخش ها تکمیل و آماده بهره برداری می گردد. ه

او بعلاوه در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان به موانع و مسائل پیش روی طرح ها و پروژه های در دست اجرا اشاره نمود و گفت: با یاری مجموعه مدیریتی استان و جذب اعتبارات لازم، روند تکمیل و تجهیز این طرح ها سرعت یابد.

او اضافه کرد: یکی از پروژه های شاخص، مهم و اثرگذار در دست اجرا در بخش کشاورزی استان شهرک ماهیان زینتی است که سال جاری عملیات احداث آن شروع شده و اکنون در مرحله برطرف مسائل زیرساختی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: برای تکمیل این پروژه که ظرفیت فراوری 30 میلیون قطعه ماهی زینتی صادراتی در سال را دارد حدود 10 میلیارد تومان احتیاج است.

این پروژه در جاده روستای طغرود شهرستان جعفر آباد قرار گرفته است.

خبرنگاران قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 آبان 1401 بروزرسانی: 21 آبان 1401 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 856

به "آخرین شرایط احداث شهرک ماهیان زینتی در قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط احداث شهرک ماهیان زینتی در قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید