آشنایی با خدمات زیرساختی آرشاتک

به گزارش پرشین بلاگ، در دنیای امروز کمتر پیش می آید که برای راه اندازی یک کسب و کار پیروز، احتیاج به استفاده از بستر فضای مجازی نداشته باشید. پیروزیت شما در اجرای ایده یا پروژه ای که در فکر دارید با کیفیت ارائه خدمات رابطه مستقیم دارد. مهمترین پارامتر در کیفیت برتر خدمات به زیرساختی که از آن استفاده میکنید بستگی دارد. هر چه این زیر ساخت از کیفیت مطلوب تری برخوردار باشد شما بهتر میتوانید مسیر پیروزیت خود را طی کنید. همه این مساله، گره خورده به اندازه هزینه ایست که باید برای رسیدن به این فضای ایده آل بپردازید.

آشنایی با خدمات زیرساختی آرشاتک

پس در نهایت چیزی که شما باید روی آن حساس باشید کیفیت برتر در کنار قیمت های منطقی و مناسب است. ما در گروه آرشاتک این نوید را به شما میدهیم که با استفاده از کیفیت برتر و هزینه های مناسب خواهید توانست با آرامش خاطر فقط به توسعه کسب و کار خود بیندیشید.

آرشاتک با بهره گیری از تیمی متخصص و با تجربه، توانایی ارائه خدمات با برترین کیفیت را در حوزه فناوری اطلاعات دارد. شما مشتریان عزیز می توانید خدماتی نظیر میزبانی وب، سرور مجازی، طراحی انواع وب سایت و نرم افزارهای موبایلی و خدمات شبکه را از ما بخواهید. تمام کوشش ما کسب رضایت شما در استفاده از خدمات آنلاین با کیفیت برتر است.

آرشاتک جهت حمایت از کسب و کارهای آنلاین شما امکانات و تدابیر خوبی را اندیشیده است که می توانید از آن ها استفاده نموده و به توسعه فعالیت خود بپردازید.

اگر شما یک استارت آپ هستید یا ایده ای در فکر دارید، میتوانید آن را با ما در میان بگذارید و بعد از تأیید به وسیله کارشناسان ما، از امکاناتی که در اختیار شما قرار میدهیم مانند هاست یا سرور مجازی با تخفیف های باورنکردنی استفاده نمائید.

این مجموعه با ارائه برترین خدمات ثبت دامین، هاستینگ، سرور، طراحی وب سایت و نرم افزارهای اندروید و ios و آموزش های مربوط به این حوزه ها روز به روز محبوبیت بیشتری را بین کاربران فضای مجازی پیدا نموده است. از جمله خدماتی که ما در مجموعه آرشاتک با افتخار به شما خوبان ارائه میکنیم عبارت است از:

ثبت دامنه

همه چیز از یک دامنه خوب آغاز میگردد. شما میتوانید با کمترین هزینه نسبت به سایر ارائه دهندگان خدمات میزبانی نام مورد نظر خود را انتخاب و آن را ثبت نمائید. امکان ایجاد DNS اختصاصی برای دامنه و قفل دامنه جهت افزایش امنیت جزو دیگر ویژگی هائیست که ما آن را برای شما فراهم آورده ایم. مشتریان عزیز آرشاتک در حال حاضر قادر به ثبت بیش از 400 پسوند دامنه به مدت 1 تا 10 سال را نزد ما دارند. شما نیز میتوانید همین الان اقدام به ثبت دامنه مورد نظر خود نمائید.

خدمات هاست

سرویس میزبانی وب آرشاتک شامل تنوع خدمات میزبانی در ایران و اروپا می باشد. ارائه هاست استاندارد و هاست مالی از موقعیت ایران از بیشترین توجه بین مشتریان ما برخوردار بوده است. بعلاوه ما در آرشاتک در کشور ایران سرویس هاست دانلود و بکاپ را راه اندازی نموده ایم که شما میتوانید با تعرفه های مناسب از این سرویس ها به خوبی استفاده نمائید.

بعلاوه هاست مقرون به صرفه و هاست استاندارد آلمان نیز سرویس هائیست که برای شرایطی که شما احتیاج به سرویس دهی بر بستر خارج از ایران را داشته باشید می توانید از آن استفاده نمائید.

سرور مجازی و اختصاصی

یکی دیگر از خدمات آرشاتک به شما عزیزان ارائه سرورهای مجازی و اختصاصی است. امکان نصب نسخه های مختلف از سیستم های عامل لینوکسی مانند CentOS، Debian و Ubuntu و ویندوزی(نسخه های مختلف ویندوز سرور) در این سرویس ها فراهم شده است. بعلاوه شما میتوانید سرورهای مجازی خود را روی بستر vmware esxi راه اندازی نمائید.

گواهی امنیتی SSL

آرشاتک برای برقراری امنیت سرویس شما اقدام به ارائه گواهی امنیتی SSL با قیمت بسیار مناسب از شرکت معتبر Certum نموده است. از ویژگی های برجسته این گواهی ها قابلیت استفاده در دامنه های ملی با پسوند ir نیز می باشد. بعلاوه با سفارش گواهی های SSL آرشاتک میتوانید اقدام به درخواست نماد اعتماد دو ستاره نیز نمائید.

گواهی های ارائه شده به وسیله آرشاتک شامل DV-SSL، DV-Wildcard-SSL، OV-SSL OV-Wildcard-SSL و EV-SSL می باشد که قابلیت ثبت برای یک تا دو سال را دارد. بعلاوه بعد از اتمام اعتبار شما میتوانید گواهی مورد نظر خود را مجدداً سفارش دهید.

طراحی و توسعه

یکی دیگر از خدمات ما در مجموعه آرشاتک طراحی و پیاده سازی وب سایت ، پورتال یا سامانه های تحت وب برای شما خوبان می باشد که برای این امر توانایی طراحی با زبان های زیر فراهم می باشد:

Wordpress

Joomla

Drupal

Django

WHMCS

Moodle

Laravel

ASP

PHP

Angular

و ...

بعلاوه سفارش طراحی انواع پروژه های موبایلی در دو بستر android و ios نیز پذیرفته می گردد. نمونه کارهای ما در این زمینه ها و رضایت مشتریان ما، گواهی تعهد و کیفیت کاری ما می باشد.

دهکده آموزش

یکی دیگر از خدمات مجموعه آرشاتک ارائه آموزش های کاملاً رایگان در زمینه های مربوط به فعالیت های ما می باشد. تمام کوشش ما ارتقاء سطح دانش مشتریان و همه کسانیست که میخواهند در این حوزه پیشرفت داشته باشند. برای بهره برداری از این آموزش ها کافیست به بلاگ ما تحت عنوان دهکده آموزش آرشاتک مراجعه نمائید. این آموزش ها شامل مدیریت سرور، مجازی سازها، خدمات هاست و کنترل پنل های دایرکت ادمین و سی پنل و سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس یا اسکریپت WHMCS و آموزش های اسکریپت نویسی به زبان های پایتون و بش در لینوکس و … میگردد.

در خاتمه شما می توانید با مراجعه به وب سایت آرشاتک به نشانی www.arshatech.com از آخرین سرویس های هاست ، سرور مجازی ، سرور اختصاصی ، گواهینامه امنیتی، سفارش طراحی سایت یا اپلیکیشن و یا مطالب دهکده آموزش آرشاتک اطلاعات بیشتری کسب نمائید.

منبع: همگردی
انتشار: 22 دی 1401 بروزرسانی: 22 دی 1401 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 884

به "آشنایی با خدمات زیرساختی آرشاتک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با خدمات زیرساختی آرشاتک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید