امدادرسانی به 35 خانواده سیل زده در ایلام ، تا به امروز یک مفقودی در محور خرم آباد داشتیم

به گزارش پرشین بلاگ، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمرگفت: تا به امروز 6 تیم امداد و نجات به ایلام و شهرستان مورموری اعزام شده اند و خوشبختانه در ساعات اخیر شدت آب فروکش نموده است.

امدادرسانی به 35 خانواده سیل زده در ایلام ، تا به امروز یک مفقودی در محور خرم آباد داشتیم

مهدی ولی پور، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در مصاحبه با خبرنگار استان های خبرنگاران پیرامون سیلاب اخیر در ایلام گفت: تا به امروز 6 تیم امداد و نجات به ایلام و شهرستان مورموری اعزام شده اند و خوشبختانه در عرض یکی دوساعت اخیر شدت آب فروکش نموده است.

وی ادامه داد: 35 خانوارهای آسیب دیده از سیل داشتیم که به آن ها امداد لازم داده شد. از طرفی ورود سیلاب به خرم آباد و پل زال نیز مشکل آفرین شد که همکاران ما سریع امدادرسانی لازم را انجام دادند. تا به امروز یک مفقودی در محور خرم آباد-پل زال داشتیم و به گفته هواشناسی تا روز سه شنبه سامانه بارشی ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در ادامه درباره شرایط جوی کشور گفت: 17 استان در طول چند روز اخیر درگیر با برف و سیلاب بودند و 168 نفر را از مرگ حتمی نجات دادیم. بعلاوه خواهشمندیم مردمان کشور و به خصوص غرب نشینان در مسیرها توقف نداشته باشند و کوهنوردان فعلا به کوه نروند. متاسفانه دو کوهنورد را در علم کوه مازنداران در چند روز گذشته از دست دادیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 674

به "امدادرسانی به 35 خانواده سیل زده در ایلام ، تا به امروز یک مفقودی در محور خرم آباد داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادرسانی به 35 خانواده سیل زده در ایلام ، تا به امروز یک مفقودی در محور خرم آباد داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید