انتخاب جالب یک استقلالی؛ برترین بازیکن سال یک سپاهانی بود ، مهاجم آبی ها مرد سال استقلال

به گزارش پرشین بلاگ، هافبک سابق استقلال می گوید از نظر او ریکاردو سایپنتو برترین مربی سال گذشته بوده است.

انتخاب جالب یک استقلالی؛ برترین بازیکن سال یک سپاهانی بود ، مهاجم آبی ها مرد سال استقلال

به گزارش خبرنگاران سیروس دین محمدی در خصوص تفاوت این روزهای فوتبال با زمان خود گفت: سبک بازیکنان متفاوت شده است. هافبک های استقلال شوت نمی زنند. تعجب می کنم که بازیکنان تیم شوت نمی زنند. فقط بازی بلند و پاس لازم نیست. باید شوتزنی هم انجام دهند.

آیا هافبک اسبق آبی پوشان از لحاظ فنی به ریکاردو ساپینتو نمره قبولی می دهد؟ پاسخ او این گونه است: از لحاظ فنی کار مربیگری او خوب پیش رفته و می توانیم برترین نمره را به او بدهیم. امتیازات این تیم خوب است و نزدیک صدر هستیم. از نظر اخلاقی باید اشاره کنم هیحان او را دوست دارم. امیدوارم ساپینتو با نیمکت حریف کاری نداشته باشد چون اینگونه بهتر است.

دین محمدی درباره انتخاب برترین مربی سال مطرح نمود: برترین مربی را ریکاردو ساپینتو می دانم چون استقلالی هستم. عملکرد او خوب بوده و سرمربی پرتغالی را برترین سرمربی سال می دانم.

وی در خصوص انتخاب برترین بازیکن سال اضافه نمود: برترین بازیکن از سپاهان مغانلو است. فوتبالش را دوست دارم. میان آبی پوشان؟ در استقلال به نظرم ارسلان مطهری برترین بازیکن است.

دین محمدی گفت: می دانید چرا مطهری را انتخاب کردم؟ زیرا همه فکر می کردند او تمام شده اما عزم و اراده عالی اش باعث شد تا به ترکیب برسد و گلزنی هم کند. حالا هم یکی از برترین گلزنان استقلال است. حتی اگر مربی به او اهمیت نمی داد هم بدون حاشیه تمرینات را انجام می داد و به ترکیب اصلی می رسید. گل های فراوانی که به ثمر رساند سندی بر این ادعا است. عزم و اراده مطهری مثال زدنی استو برای او در ادامه راه آرزوی موفقیت می کنم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 فروردین 1402 بروزرسانی: 9 فروردین 1402 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 918

به "انتخاب جالب یک استقلالی؛ برترین بازیکن سال یک سپاهانی بود ، مهاجم آبی ها مرد سال استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب جالب یک استقلالی؛ برترین بازیکن سال یک سپاهانی بود ، مهاجم آبی ها مرد سال استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید